Robbert Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst September 10, 2009 Hallo iedereen, Wij willen graag een site beginnen waar we NZB's op kunnen posten, de bestanden zijn erg klein tot 1 MB per bestand, dus het moet een redelijke grootte hebben. Verder moet het domein het liefst .nl zijn. Verder moet er ook forumsoftware op, wat is daar weer een goede in. Die willen we het liefst gratis, maar als het echt niet anders kan. Het budget is vrijsteld. Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Wesley Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 10, 2009 Even naar beneden scrollen en dan zie je een mooie banner van pcextreme die verkoopt een pakket van €1.25,-. Domein registreren is 8.25,- Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Robbert Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst September 10, 2009 Hoe kan je daar betalen? En kan je daar ook meerdere bankrekeningen invullen, dus al je er 2 invult, dat van iedere rekening de helft er af gaat? Maar bedankt voor je snelle reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Wesley Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 10, 2009 Hoe kan je daar betalen? Staat in de rechterboven hoek. Ik zie Ideal en paypal beiden kunnen gebruik maken van een bank rekening. En kan je daar ook meerdere bankrekeningen invullen, dus al je er 2 invult, dat van iedere rekening de helft er af gaat? Maar bedankt voor je snelle reactie. Nee dat kan niet. Met paypal kan je wel makkelijk geld naar elkaar overmaken. Ik heb geen ervaring met Ideal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Robin Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 10, 2009 Zucht.. houdt het ooit op met jullie "ideeën" ? En wat denk je zelf, een site waar je NZB's op post, denk alsjeblieft nou is even na, zoals je weet hebben wij problemen met brein gehad omdat we links plaatsten naar illegale content. Dat ga jij dus ook doen, brein op je dak, dagvaardingen, en zelfs rechtszaken als je toch doorgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Robbert Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst September 10, 2009 Ik moest dit van Martijn posten. Hij had er geen tijd voor. Maar ik denk dat het idee op zich al helemaal niet doorgaat. Nu hij weet hoeveel kosten het met zich meedraagt. Maar als je eenmaal hebt geïnvesteerd, heb je het ook snel weer terug. Het is dan ook handig (als het doorgaat) dat hij zelf naar de notaris gaat en een disclaimer laat opstellen, dat hij niet verantwoordelijk is voor de illegale content die erop staat. Hij wilt trouwens iets zoals TwilightNZB maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Robin Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 10, 2009 Een kereltje van 14 dat naar de notaris gaat om een disclaimer te laten op stellen. Succes jongens, dream on (ik zal vanaf nu niet meer reageren). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Wesley Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 10, 2009 Maar zoals ik het zie gaan jullie handmatig de nzb posten op jullie site? Ik zie hier de positieve punten niet van omdat simpelweg de andere nzb sites een script hebben die automatisch de alt kanalen afzoekt naar nzb's en die op hun site pleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Robbert Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst September 10, 2009 Een kereltje van 14 dat naar de notaris gaat om een disclaimer te laten op stellen. Succes jongens, dream on (ik zal vanaf nu niet meer reageren). Het is niet mijn idee, ik wou hem alleen even helpen, om op weg te komen. Maar na al wat met hem gesproken te hebben op MSN. Denk ik, dat er niks van komt. Omdat hij ten eerste maar maximaal 5 euro per jaar wilt uitgeven en dat is never nooit genoeg. En ik wil hem geen .tk domein geven met allemaal reclame en al die shit. Ik had hem dan ook al gister uitgelegd, dat het zowat onmogelijk (gratis) is. Maar zoals ik het zie gaan jullie handmatig de nzb posten op jullie site? Ik zie hier de positieve punten niet van omdat simpelweg de andere nzb sites een script hebben die automatisch de alt kanalen afzoekt naar nzb's en die op hun site pleuren. Er zijn denk ik ook geen positieve kanten. Ik denk dat hij mensen blij probeert te maken, maar daar komt wel wat meer aan te pas, dan alleen even een NZB'tje ergens uploaden. Dan is het natuurlijk wel verstandig om het gelijk goed te doen. Maar zoals ik al denk en hem kennende komt het er gewoon never nooit njet van terecht. En kan die maar door blijven dromen en met andere ideeën komen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Erwin. Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 10, 2009 En wat denk jij dat jou hosting doet als hij merkt dat jij illegale content aanbied op jou website ? Geloof mij dan wordt jou domein direct verwijderd hoor. Grote sites die hosten zelf hun website op servers in het buitenland enz. Ik denk zelf dat als jullie er mee door gaan dat jullie een maand online zijn, dan krijg je een brief van brein, schijt je in je broek en weg is de site Ik heb zelf ook meerdere torrent sites groot gebracht, maar met 5 euro kom je er sowieso niet, denk eerder aan 5 euro per week. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Robbert Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst September 10, 2009 Ik geef hem alleen advies verder niets. Zelf heb ik vroeger ook sites gemaakt (met Dreamweaver), maar dan natuurlijk geen torrent of nzb-sites . Dus ik weet wel een beetje hoe het werkt. Maar ik gaf hem dan ook als advies om hier niet verder te gaan. Maar hij is alleen een beetje eigenwijs . Had het gister ook al paar keer gezegd, maar hij wou er maar mee doorgaan. Post Merge: september 10, 2009, 20:17:55 pm Ik spreek hem nu op MSN, maar hij wilt er maar mee doorgaan. Hij noemt zichzelf namelijk een "'strever''. Het maakt hem niet uit of hij boetes krijgt en een rechtszaak aan zijn laars. Hij zegt zelf dat hij ruzie met Brein wil hebben. Beetje raar, vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Robin Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 10, 2009 En toch weer reageren, Laat hem lekker streven, als het hem niet uit maakt dat hij boetes en rechtszaken aan z'n broek krijgt zegt al genoeg over hoe hij tegenover de realiteit staat. Godzijdank voor hem zijn z'n ouders financieel aansprakelijk tot z'n 21e Post Merge: september 10, 2009, 20:24:59 pm Advies aan Martijn1, nadat je "PC Bouw, overclock en reparatie bedrijf", verschillende websites, tal van andere niet doorgevoerde ideeën, en waarschijnlijk ook dit idee een grote flop was/wordt, raad ik je aan een hobby te zoeken, zie ook: http://hobby.blogo.nl/ http://www.startpagina.hobby.nl Wijnglas of limonade glas versieren Door Elenea op donderdag 10 Sep 2009 om 7:16 Geplaatst in Feest en verjaardagen, Halloween in oktober, Kerst en decoratie, Pasen & Paasfeest, Valentijnsdag 14 febr.. Een leuk idee om de glazen voor een keer extra te versieren voor die ene specifieke feesttafel. Op de voet van het wijnglas of op de onderste helft van het limonadeglas plak je met de Pritt-stift simpele figuurtjes vast die je uit lapjes vilt hebt geknipt. Met Kerst knip je bijvoorbeeld hulstblaadjes en enkele rode rondjes (besjes) en die plak je op het glas of je plakt er een of meerdere sterren in verschillende groottes op. Met Pasen paasfiguurtjes en met een verjaardag de cijfers van de leeftijd van de jarige, of de initialen. Met Valentijn een hartje en met Halloween een pompoen of een spin. Jullie hebben vast nog wel meer creatieve ideeen. Na de feestmaaltijd verwijder je voor het afwassen het vilt door het glas even in warm water te leggen. Dus gebruik als lijm de Pritt-stift !!! TIP : Of versier de glazen met originele zelfgemaakte of kant en klaar gekochte (wijn)bedels die mee naar huis kunnen als herinnering. Et cetera Post Merge: september 10, 2009, 20:26:44 pm Tevens gaat deze op slot, omdat we liever niet betrokken willen zijn bij de opbouw van sites die potentiële illegale content aanbieden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie