Theresia Geplaatst September 9, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/09/09 Status: Offline Actief: December 6, 2015 Delen Geplaatst September 9, 2009 Beste allemaal, Niet verwacht dat ik plotseling met twee vragen moet komen vandaag. Daar gaat de tweede dan. Als ik een website open komen er op verschillende sites onderin het beeld een wit vlak opzetten. Eerst van ongeveer 5 centimeter. Daarna bij elke klik op die website wordt het witte vlak van onderuit groter en op het laatst zie je bijna geen tekst meer. Ik gebruik internet-explorer 8. Iemand hier een oplossing voor? Dat zou geweldig zijn. Bij voorbaat dank en een fijne avond toegewenst. :'( :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Valcorb Geplaatst September 9, 2009 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst September 9, 2009 Kan je een SS van je probleem posten? bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
movado Geplaatst September 9, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst September 9, 2009 Kan je een SS van je probleem posten? bedankt Voor de duidelijkheid --> een screenshot... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Theresia Geplaatst September 9, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/09/09 Status: Offline Actief: December 6, 2015 Auteur Delen Geplaatst September 9, 2009 Hoi, Bedankt voor het snelle reageren, maar hoe post ik een sreenshot? Ik weet wel hoe ik hem moet maken, maar hoe krijg ik hem hier op de site. HELP!! Post Merge: september 09, 2009, 19:21:05 pm Beste Movado, Uiteraard ben ik aan de gang gegaan met een sreenshot. Hopelijk heb je hier iets aan. Bij elke linkermuisklik wordt de witte strook van onderuit groter en bedekt gegeven ogenblik bijna de gehele website. Sterkte met de oplossing : : [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Wesley Geplaatst September 9, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 9, 2009 Schakel alle addons is uit zoals de avg zoekbar. Extra > Opties > Progamma > Invoegtoepassingen beheren. En welke versie heb je op dit moment? Vraagteken (naast extra) > Over Internet Explorer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Theresia Geplaatst September 9, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/09/09 Status: Offline Actief: December 6, 2015 Auteur Delen Geplaatst September 9, 2009 Hoi Wesley, Dank voor jouw oplossing. Ik ga het meteen proberen en laat het weten. Groet Theresia :D Post Merge: september 09, 2009, 20:13:49 pm Fantastisch Wesley. BEDANKT!!! Volgens mij werkt dit heel goed, anders meld ik mij weer. Vergeten te zeggen welke versie ik heb. Dat is versie 8 Nogmaals mijn dank en een fijne avond. Groetjes, Theresia ;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie