Gast Toxx Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 Goededag mensen Ik heb ook een probleem met the godfather. Ik heb het spel orgineel geinstalleert. Maar ik wil het nu met een no dvd gaan spelen Maar dat werkt niet wat er nou aan de hand is ik wil nieuw spel beginnen ken je zo mannetje ontwerpen en dan je naam invoeren Maar ik ken daar helemaal niks meer in typen Weet iemand wat dat kan zijn en wat ik daar aan zou kunnen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 ik denk dat je ff een andere crack moet gebruiken, deze zal niet helemaal oke zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Toxx Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 Hehe, Ja. maar elke crack die ik down blijft die dat probleem geven. Maar ik wacht even op meer reactie\'s xD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kirkhettfield Geplaatst April 12, 2006 Delen Geplaatst April 12, 2006 Als je problemen hebt met de controls en met de auto\'s voor uit te stappen, moet je een andere crack installeren. (tip: www.gamecopyworld.com) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie