Gast tommiehh Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 Waar is de goede crack..? ik heb ze al allemaal geprobeerd voor m\'n gevoel maar kom die gare auto maar niet uit :-( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 tommiehh schreef: Waar is de goede crack..? ik heb ze al allemaal geprobeerd voor m\'n gevoel maar kom die gare auto maar niet uit :-( Yup ik ook :s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 Hazara schreef: hey ff vraagje??? vinden de mensen die godfather hebben gespeeld,, mooiere/betere game dan gta of...? Ik vind het totaal geen mooiere of betere game dan GTA heb maar een klein stukkie gespeelt hoor :pinch: maar mijn eerste indruk was wel grappig maar hij zal nooit GTA verslaan denk ik. Het knokken is wel uitgebreid. In het begin is de besturing wel even wennen maar later gaat het beter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tommiehh Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 Aah heeft iemand al een werkende crack? :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 nee en die zal nooit komen stap 1 instaleer godfather opnieuw stap 2 download een mini image van godfather stap 3 download alcohol of deamon tools stap 4 download safe disc hider 4 stap 5 mount de mini image stap 6 druk op hide bij safe disc stap 7 speel stap 8 als je klaar bent met spelen, druk dan restore bij safe disc P.S godfather stelt nie egt wat voor -veel bugs in -controls zijn kut -missie zijn herhalend -te snel uitgespeeld -niet uitdagend -auto rijden veel te snel voor een bak uit de jaren 30 ofzo +/-gasten in elkaar rammen is leuk, alleen naar een tijdje is het niks meer aan +mensen afpersen is leuk +banken beroven is leuk +executie is vet conclusie weer een slecht afgewerkt spel van EA hij zou een hele vette spel zijn geweest als EA er iets meer aan had gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 dus als duurste game van EA, is het flop? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Yup Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tommiehh Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Yes het is gelukt met de mini image en sd4hider (met de orginele .exe...) Thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 Speel liever Counterstrike source ga the godfather later wel ff goed install 0_o Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 ik vind et ook een flop, het is gewoon afgekeken van Mafia en GTA. In Mafia zit echt een verhaal en in GTA ben je veel vrijer. Deze graphics zijn van Mafia gejat en de \'verhaallijn\' van GTA. Kortom: FLOP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 de verhaal van gta is niks, maar van mafia is ijzersterk ik w8 al jaren op deel 2 maar godfather is wel leuk om ff te spele het is toch gratis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 haha, daar heb je helemaal gelijk in! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 afgeragt? ze hadden er ies van meer dan 2 jaar aan gewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 eigenlijk is dat nie eens zo lang over fear hebben ze ong 10 jaar aan gewerkt het mag dan wel het duurste spel ooit gemaakt zijn maar dat komt alleen door de recensie voor the godfather en voor de stemmen enz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast chezter Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 weet iemand waar je zo\'n mini image van godfather kan dowloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 www.gamecopyworld.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Ja F.E.A.R is ook helemaal TOP! En The Godfather is een FLOP! :silly: :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast chezter Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 eej ik heb godfather gedownload maar het is geen mds bestand dus kan hem niet mounten met alcohol of deamon bij is het zo dat k gelijk het instalatie bestand heb maar als k die open zie ik een balkje heel snel tot 100% lopen en daarna gebeurt er nix meer kan iemand helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 beetje meer info misschien heb je gwoon de setup gedownd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast chezter Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 als ik het mapje open ziet het er zo uit en als ik de setup open dan kijg je plaastje 2 te zien [file name=Doc4.doc size=274432]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/files/Doc4.doc[/file] [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 ja dan is ie geinstalleerd en dan moet je ff een mini image downe mounten enZ. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast chezter Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 als k hem opstart zie k eerst een filmpje en dan stopt die ermee hij staat ook niet in het menu start en bij confuratiescherm bij software. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 heb je hem gecraackt ? of je hebt de verkeerde gedownd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast chezter Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 jah k heb hem gecrackt maar als k hem open hoor je geen geluid en je ziet dit [file name=Doc5.doc size=46080]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/files/Doc5.doc[/file] [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 je MOET hem nie cracken je moet eerst ff goed lezen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie