Spring naar bijdragen

Nintendo DSI


Gast take01

Aanbevolen reactie

Goedenmiddag,..

Ik ben nieuw in dit soort on-line dingen, Topics e.d., Internet en PC niet uiteraard.

Ik weet niet of ik dit goed doe qua vraagstelling in de juiste Topic e.d. dus vergeef me als ik ergens doorheen zit te typen en/of op de verkeerde plaats.

Ik (mijn zoon) heeft een DSI, ik heb e.e.a. gelezen op diverse sites welke kaart en updaten NDS bestand erop enz,... maar kom er niet uit

ik heb een R4i (gold) kaart besteld met 8Gb micro SD..Firmware erop spellen e.d. maar de R4 blijft op loading staan..of er nu een micro sd in zit of niet, ik heb 2Gb geprobeerd en 8Gb..maar kaart aanklikken en hij blijft op loading..Waar moet ik zoeken hier op deze sit, ik zag wel een beschrijving van hetzelfde probleem maar ik zag geen antwoorden..

Thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...