Gast andel46 Geplaatst September 9, 2009 Delen Geplaatst September 9, 2009 ik heb een probleem met het programma Sabnzbd+ heb dit gedownload voor Apple computers Op mijn Mac Book pro werkt het geweldig kan ook alle gegevens invullen downloaden prima Op mijn Imac zit hetzelfde programma maar icoon verschijn in het dock en gegevens in balk bovenin maar zodra ik op de icoon tikt gebeurt in het scherm niets ( om gegevens in te vullen ) Wanneer ik dit op de Mac Pro hetzelfde doet dan geen probleem Wie kan mij een tip geven dat ik dit goede programma ook op mijn Imac werkend krijg bij voorbaat dank Andel46 [modbreak=modbreak door Impy] Heb de poll even verwijderd. [/modbreak] Post Merge: september 09, 2009, 17:32:52 pm ik heb een probleem met het programma Sabnzbd+ heb dit gedownload voor Apple computers Op mijn Mac Book pro werkt het geweldig kan ook alle gegevens invullen downloaden prima Op mijn Imac zit hetzelfde programma maar icoon verschijn in het dock en gegevens in balk bovenin maar zodra ik op de icoon tikt gebeurt in het scherm niets ( om gegevens in te vullen ) Wanneer ik dit op de Mac Pro hetzelfde doet dan geen probleem Wie kan mij een tip geven dat ik dit goede programma ook op mijn Imac werkend krijg bij voorbaat dank Andel46 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie