ingemeulenbroek Geplaatst September 7, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 7, 2009 Hallo allemaal, Hopelijk kan iemand mij helpen, Ik heb een aantal films gedownload, alleen als ik ze wil afspelen in VLC zegt hij: codec error, use windows media player. Vervolgens geprobeerd in windows media-player 11, en zegt ook weer codec error. Dan wordt ik door gestuurd naar een site van Video-lan.( deze heb ik dus al en speelt eigenlijk alles maar dan zegt hij weer: codec error use windows media player.) Heb ook een mega pack van codecs geinstalleerd en hij zegt nog steeds hetzelfde. het is een . avi bestand. En hij speelt bijv wel de eerste 5 sec van de film, met daarin de tekst van codec error... En hij doet het alleen bij de films die ik heb gedownload bij torrenthound... Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt Gr Inge Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Fredpascal Geplaatst September 7, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 7, 2009 Probeer anders K-lite codec pack, deze kan je hier downloaden: http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=5338&s=775 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
ingemeulenbroek Geplaatst September 7, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 7, 2009 Hoi, Bedankt voor je reactie, Ik heb de codecs geinstalleerd en afgespeeld in windows media player, maar krijg alsnog use windows media player.. Moet ik misschien bepaalde instellingen doen als ze geinstalleerd zijn? Gr Inge Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gys Geplaatst September 15, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 15, 2009 Hoi Inge, Heb precies hetzelfde hier en van alles al geprobeerd. Misschien is het een gehackte video zie ook het forum van VLC http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=14&t=64879 grtn, Gys Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
kukuruza Geplaatst Oktober 9, 2009 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 9, 2009 Hi, :DHeb precies hetzelfde hier en van alles al geprobeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie