Spring naar bijdragen

Nokia E71

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik ken iemand en die heeft de Nokia E71 met een eenjarig abbonement van € 17,50 per maand.

Ik zou deze telefoon ook graag willen maar ik kan nergens dat abbonement vinden en veel duurder wil en mag ik niet gaan.

Weet iemand misschien bij welke provider dit abbonement beschikbaar is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

T-Mobile Flex 2 jaar:

http://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/7/t-mobile-relax-2-jaar/2642/nokia-e71/33#bestelformulier

19,50 per maand dan is die gratis.. veel goedkoper ga je hem denk ik niet krijgen. Tenzij je wilt gaan bijbetalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ok, bedankt, zal het er eens met mijn ouders over gaan hebben.

Heb nu een Sony Ericsson van € 19,- incl € 15,- beltegoed ;P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

maar weet je zeker dat je deze mobiel wilt, hij is meer op zakelijk gebruik gericht :P Namelijk uitgebreide e-mail functie en goede browser. Als je geen internet abbonement erbij neemt, heb je niet zoveel aan die functies en blijft alleen een beknopte QWERTY toetsenbord en een matige/slechte camera over.

Qua films afspeel mogelijkheden zijn het er niet veel (geen divx/xvid). Dus ik raad hem niet aan voor dagelijks gebruik zoals muziek luisteren, filmpje kijken, af en toe een leuke foto maken etc. Maar maak je veel gebruik van e-mail, internetten en dergelijke is het een prima telefoon.

Hier trouwens een review erover: http://www.phonearena.com/htmls/Nokia-E71-Review-review-r_2076-p_4.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...