anoniemaccount4457 Geplaatst September 5, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst September 5, 2009 hallo, ik heb 2 beeldschermen op mijn pc aangesloten ik gebruik Ultramon om de taakbalk te verlengen enzo maar nu heb ik 2 problemen: 1. ultramon verloopt steeds. ik heb volgens mij zoiets als een trial versie en dan moet ik dus steeds opnieuw downloaden. nu zou ik dus graag een versie hebben die gewoon blijft maar kan die nergens vinden. ik las hier dat je het hier kan downloaden maar dat kost dus $39,95. en ik zou het graag gratis hebben. weet iemand misschien waar ik een gratis versie kan downloaden? (een crack dus ofzoiets) 2. af en toe begint mijn scherm te knipperen (wordt zwart, een paar keer achter elkaar) en dan begint mijn pc met opnieuw opstarten (een soort crashen dus ). en heel soms gebeurt dat ook (zwart scherm knipperen) en dan daarna doet hij het weer en staat rechtsonder 'beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld'. volgens mij gaat dat dus over ultramon. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt Mvg rowinesli Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
Fredpascal Geplaatst September 5, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 5, 2009 'Typ op thepiratebay dit in: UltraMon v3.0.3 Both 32bit & 64bit with Serial Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
anoniemaccount4457 Geplaatst September 5, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Auteur Delen Geplaatst September 5, 2009 bedankt maar die werkt niet ik krijg dan 'De webpagina kan niet worden weergegeven' misschien via nieuwsgroepen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
Pctje Geplaatst September 5, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 5, 2009 Ik heb het geprobeerd voor je en krijg hem wel moet ik anders ff voor je downloaden en uploaden naar rapid? ik stuur je pm met link dan? PS. geupload.. Check je pm! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
anoniemaccount4457 Geplaatst September 6, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Auteur Delen Geplaatst September 6, 2009 heel erg bedankt voor de hulp O0, maar moet ik de 32x of 64x hebben? ik dacht 32x (zie scrshot 1) maar als ik die start dan krijg ik een melding (scrshot 2) en als ik dan op ok klik krijg ik dit (scrshot 3) en als ik de 64x start dan krijg ik dit (scrshot 4) en als ik daarbij op oke klik krijg ik dit weer (scrshot 3) moet ik dan misschien eerst de trial-ultramon die ik nu nog op mn pc heb staan er eerst af gooien? of is dat niet het probleem? beetje vage uitleg met veel screenshots maar hoop dat het probleem duidelijk is mvg rowinesli [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie