J0riis Geplaatst September 5, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 5, 2009 Ik heb vanochtend de sims 3 gekocht en heb hem geinstaleerd en alles was goed. Toen heb ik op het tekentje van spelen geklikt en toen kwam er een balkje met : de nieuwste updates downloaden ofzo en dat heb ik gedaan. toen dat was afgerond begon ik het spel, en laadde het eerste veld, dat lukte nog. Toen kwam ik bij de stad : Sunset Valley en begon ik dat te laden, toen het laden ongeveer op 1/4 was sloot het spel inneens af en kwam ik bij me bureaublad en stond het sims 3 balkje er niet meer! Ik vind dit nogal vaag ook omdat er geen fout kwam ofzo! MVG. J0riis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
-lol- Geplaatst September 5, 2009 Bijdragen: 24 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 5, 2009 zeg het tegen de winkel waar je hem vandaan kocht of her-install sims 3 of vraag voor een nieuwe cd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 24
Heisenberg Geplaatst September 5, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst September 5, 2009 Graag verder in het centrale topic van de Sims 3, deze gaat op slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie