anoniemaccount4457 Geplaatst September 5, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst September 5, 2009 hallo ik download altijd met xsnews dat gaat meestal met bijna 2 mb/s maar ooit maar 0,5 mb/s. nu zei mijn oom iets over dat ik geen adsl heb en dat ik dus een kabel met de rest van de straat deel en het daarom ooit zo langzaam gaat. weet iemand hier meer over?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
Wesley Geplaatst September 9, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 9, 2009 Natuurlijk deel je je kabel met de hele straat. Internet gaat 9 van de 10 keer via telefoonkabel. Heb even op de site van xsnews gekeken en op het forum staat een probleem met lage snelheden. Voornaamste probleem is dat de poorten niet openstaan. Ik ga ervan uit dat je ze wel heb openstaat poort: 443 of 563 als het goed is. Verander dit is in 444 of 564. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie