Spring naar bijdragen

guitar hero 5 wii geen beeld op tv

ejk

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedemorgen,

Ik heb  mijn wii softwarematig om laten bouwen. En een hardeschijf aangeschaft. OP de schijf heb ik guitar hero 5 gezet. Ik start de wii en kies dan de usb loader. Guitar hero wordt dan geladen.

Tot zover geen probleem. Maar als ik nu play kies wordt er wel iets gestart, wat weet ik niet, het beeld wordt even groen  en blijft daarna zwart. Ik heb bij de instellingen al e.e.a.aangepast maar ik heb geen idee wat al die dingen betekenen. Kan iemand hier bij helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ehh dit topic hoort bij Consoles en Handheld Fan!

[modbreak]Dan verplaatsen moderators het topic vanzelf wel, dat hoef je niet aan te geven. Wij stellen het op prijs dat je ons wilt helpen, maar dat is niet nodig. Graag in het vervolg hieraan houden[/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 473
  • 4 weken later...

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ligt het aan het spel of heb je al wel eens eerder een spel gedownload/gebrand of met hdd op de WII, lukte dat wel? anders ligt het aan het spel denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  1279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

eens proberen met een ander spel maar volgens mij heb je een 002 error, die heeft ook een groen beeld aan.

ik zoek morgen eens op want ga nu gaan slapen, wou even medelen dat ik vermoed dat je met die error zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...