anonymousee Geplaatst September 4, 2009 Bijdragen: 120 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 4, 2009 Hey , ik zoek serial werkende!!! voor windows 7 ultimate 86x... Ik vond hem niet, van harte dank... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 120
los-cuentos Geplaatst September 4, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 4, 2009 ik raad je af serial te gebruiken, want je zult toch gesnapt worden en je windows zal niet gaan, kijk even op the piratebay achter "windows 7 toolkit 1.8" en downloaden. Is ong. 25mb groot en je kan er iedere versie van windows 7 mee activeren met een ingebouwde serial Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
anonymousee Geplaatst September 5, 2009 Bijdragen: 120 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 5, 2009 Oké toch bedankt O0 Headsh0t heeft nog een goed werkende toolkit voor me ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 120
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie