Gast smartass Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 heej bij ons op school is duken nou geblokt :evil: weet iemand hoe ik toch op duken kan komen op school? eerst was er zon site, anoniempje.tk ofso, daar moest je dan de naam van de geblokte site intypen, en dan kon je via anoniempje.tk toch op de geblokte site, maar anoniempje bestaat niet meer dus... weet iemand een site die ongeveer hetzelfde is ofso? greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 probeer es firefox mss kan je daarmee wel op duken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 meestal kan je op school niets instaleren, bij mij tenminste niet. ik kon niet eens winrar instaleren om een .zip bestandje uit te pakken lolz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Misschien heeft de school directeur die site geblokt wegens illegale downloads :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 ik denk niet dat je op school kan/mag downloaden. de meeste doen dat wel gewoon thuis mja de hele wereld weet zo ongeveer wel hoe het moet en er zijn altijd wel mensen waar je het aan kan vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Zoals hier! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 www.anonymouse.org Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 Dankje Kishan, had ik toevallig ook nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 ja thanks ik ook want die schoolcomputers :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 thanx man Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 Die school pc\'s tegenwoordig, ze worden met de dag beveiligder Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 das een makkelijk site, kan ik eindelijk weer op gamesites:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 Worden die ook geblokt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 bij ons word bijna alles geblokt behalve duken:P:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 das dan t voordeel dat ik ict opleiding doe wij hebben een eigen hdd op sgool of laptop dus jah kan alles heel mooi omzeilen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 @ Dusszz, nou dan mag je van geluk spreken! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 tsjaa maar ikweet niet hoelang het nog zal duren, want alles wat met downloaden te maken heeft wordt geblokt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 En jij ga het weer un-blocken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 tk en org kan niet bij ons op school kent iemand iets anders, iets met com of nl ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 Volgens mij kan het wel via google.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 ik denk niet dat dat kan, als ze de domeinen .org enz hebben geblokt zul je er via goolge ook niet inkomen, je zult gewoon zo\'\'n melding krijgen dat deze site geblokt is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 Of het ligt aan de site. en niet aan de geblokkeerde lijst in jouw PC Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 20, 2006 Delen Geplaatst Maart 20, 2006 shit man, ga ik via anonymouse.org op duken, word anonymouse ook geblokt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 20, 2006 Delen Geplaatst Maart 20, 2006 raar, dat heb ik niet :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 20, 2006 Delen Geplaatst Maart 20, 2006 smartass schreef: shit man, ga ik via anonymouse.org op duken, word anonymouse ook geblokt! tsjaa, daar kun je op wachten. maar gelukkig doet ie het bij ons nog :whistle: (maar voor hoelang) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie