hinte Geplaatst September 3, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 3, 2009 Via daemon tools heb ik een game geladen. Nu probeer ik de crack te kopieren. Krijg de foutmelding "kan het spel niet kopieren.Bestanden hebben het kenmerk alleen lezen.U kunt geen bestanden verplaatsen of kopieren". Iemand die mij kan helpen? Arie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
anoniemaccount4457 Geplaatst September 3, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst September 3, 2009 misschien als administrator uitvoeren?? (als je vista hebt) en anders misschien rechtermuisknop op het bestand en dan eigenschappen daar kan je het ook instellen (zie plaatje en plaatje_2) dan moet je dat denk ik even wegvinken (of op vierkantje zetten?? (plaatje_2)) [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
hinte Geplaatst September 3, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 3, 2009 Had ik al geprobeerd maar helaas! Ik heb trouwens XP. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Releases Geplaatst September 3, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 3, 2009 Op het moment dat je het spel inlaad, moet je eerst het setup.exe bestand starten. Dan word het spel geïnstalleerd, daarna kan je de crack in de folder zetten waar het spel geïnstalleerd is. Dat zou moeten werken, je kan inderdaad niet meteen de crack naar de geladen cd/dvd kopiëren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie