Spring naar bijdragen

Bluescreen of death

Gast angel_creek

Aanbevolen reactie

Gast angel_creek

Ik speel de laatste tijd weer het spelletje flyff... En nu krijg ik na een tijdje bluescreens? Ik denk wtf waarom dit nu weer. Weet iemand wat het probleem ofzo kan zijn? Hoe kan ik die foutcode laten zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25043
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Een bluescreen of death kan alles zijn, het kan liggen aan de software, de hardware, een combinatie van beide of juist de drivers.

De foutcode kan je met de hand even opschrijven. Wat doe je precies als de BSOD op komt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast angel_creek

Wat ik doe is gewoon het spelletje spelen... En soms dan loopt mijn beeld vast. Muisvast (De cursor die dan weergeven blijft het zelfde) Ik kan de muis nog bewegen maar klikken en o werkt niet meer. Ik hoor het normale geluid gewoon doorgaan. Ik heb het vermoeden dat het mijn video kaart is. (Want dit spel speel ik niet op mijn gaming laptop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  16
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

als dat gebeurt betekend dat je xbox kapot is aan hardware problemen je kan laten maken bijd e fabriek soms gratis soms niet gaat er om welk jaar hij is. hoop dta je er wat aan ehbt xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 16
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25043
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Probeer eens de driver van je videokaart te updaten. elke melding heb je nu precies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  1138
  • Waardering:   29
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Je kan ook de foutcode die je krijgt in google typen en dan kijken of er ergens iets over staat. Als je BSoD meteen weg gaat moet je even naar Start dan rechtermuisklik op deze computer dan naar geavanceerd, dan system settings bij startup en herstel(ofzo iets :P) en dan automatisch opstarten "weg vinken"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k
Gast angel_creek

Dat automatish opstarten heb ik al heel lang weggevinkt. De foutcode in google in typen levert niks op. Of ik type de verkeerde in. Kan echt nietmand me helpen? Misschien mijn bios updaten dat dat helpt. Maar alleen weet ik niet hoe ik dat nu weer doe. De videokaart drivers zijn de meest recente. Dus ik denk echt dat deze computer weer een hele zwakke video kaart heeft. Die na gebruik nog zwakker is geworden. Dus iemand die weet hoe ik bios kan updaten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Je BIOS hoef je niet te updaten hoor, even kijken of de ACPI aan staat (moet aan) en even de nieuwste drivers downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  1138
  • Waardering:   29
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Probeer anders Flyff opnieuw te installeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k
Gast angel_creek

Werkt niet... Al tich keer gedaan.

Post Merge: september 05, 2009, 12:14:18 pm

Je BIOS hoef je niet te updaten hoor, even kijken of de ACPI aan staat (moet aan) en even de nieuwste drivers downloaden.

Hoe check ik dat?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...