Gast alcatel Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Via deze site heb ik geleerd hoe je via labpro een nederlandse ondertiteling in een dvd kan plaatsen. Alleen maak ik geregeld mee dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld. Volgens mij heeft dit te maken tijdens het extracten met Vobedit. Wie weet wat ik dan moet doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 dat probleem heb k ook, en is nog steeds niet opgelost k had gewoon andere versie gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sita Geplaatst Mei 15, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/15/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 15, 2006 Hallo, Kan iemand mij misschien helpen...? Ik heb namelijk een serie gedownload die bestaat uit meerdere ifo en vob bestanden (staan in een ts video bestand) maar nu wil ik deze met een nederlandse ondertiteling branden. De ondertiteling heb ik al gedownload (kan hem namelijk op de computer met ondertiteling kijken) maar nu zou ik deze graag op een dvd speler willen afspelen. Heeft iemand misschien enig idee hoe k dit moet doen? syreethac[at]hotmail[dot]com EDIT: email gewijzigd ivm spambots Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst Mei 16, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 16, 2006 welkom sita!! de handleiding die ik gebruikte is HIER ik weet echter niet hoe bekend je bent met de gemelde proggies, anders kan ik kijken voor een makkelijkere!! eagles!! mogelijkheid twee! let wel op het kan goed zijn dat de kwaliteit een stukje achteruit gaat!!!!! het snelste is volgens mij dit: Ik ga hier even uit van drie series per dvd! 3 subs maken voor die 3 delen... zet ze dus allemall goed per deel. geef de film en de sub dezelfde naam. dus bv. dit: film1 <---- zo noem je dan de ondertiteling ook! film2 <---- zo noem je dan de ondertiteling ook! film 3 <---- zo noem je dan de ondertiteling ook! ff vobsub instaleren. ff winavi instaleren. ( zet de film binnen 1 uur om, dit is dus vrij snel ) ( als je deze 2 dan nog niet heb, vobsub ken je probleem loos downloaden. alleen winavi iets moeilijker is namelijk een trial moet je ff via een torrent downloaden en dan goed naar de nama kijken of er een crack bij zit zodat je dus geen tekst in beeld krijg als je de film naar dvd om zet. ) start WinAvi, druk op de knop DVD, selecteer de 3 delen van de film, kies het formaat, dvd dus, hij zal dan automatisch de sub pakken door vobsub en deze 3 delen word door winavi ( doet die zelf, je ken dat ook veranderen bv. kan bepalen hoe groot de film word of in hoeveel delen je de film ook wilt) 1 deel. dan heb de dus 1dvd met ondertiteling Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie