Iago Geplaatst September 2, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 2, 2009 Ik heb een probleem met het dowloaden en wordt er ondertussen gek van! Ik download met Grabit, ging altijd goed, tot de laatste 3 dagen. Als er nog 12 items moeten worden gedownload, dan stopt de newsserver ermee :-[ De melding die ik krijg is: Unable to connect to news.kpnplanet.nl: 119. Wat erna komt te staan kan ik helaas niet zien. Het is toch stom toeval dat dit iedere keer gebeurd als ik tussen de 80 en 90% van wat ik wil donwloaden?? Ik heb geen datalimiet, dus dat kan het niet zijn... Iemand enig idee???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Iago Geplaatst September 10, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 10, 2009 Sorry voor mijn late reactie. het maakt niet uit hoe oud de bestanden zijn eerlijk gezegd. Ookvan een dag oud pakt'ie niet. Maar... ik geloof dat ik nu iets heb gevonden ;D Er stonden wat meer dan 3 poorten open... Ik heb dus gelijk de andere poorten gesloten en even kijken of dit wel werkt. En anders ga ik gewoon naar een payserver. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
cyberboy Geplaatst September 14, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 14, 2009 Hoi jullie had op de forum dit gezet maar de link werk eens nie meer ik heb grabit maar hij wil ni verbinden met me inlogegevens van ziggo(casema) doe ik wat verkeert?? moet ik nu casema of ziggo in vullen met allebei pakt ie nog nie Voormalige Casema abonnees - news.casema.nl Voormalige Multikabel abonnees - news.quicknet.nl Voormalige @Home abonnees - news.home.nl >>>>>>>>>> http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/nieuwsgroepen <<<<<<<<< Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst September 16, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst September 16, 2009 @Cyberboy, maak even zelf een topic aan zodat dit topic overzichtelijk blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie