Gast Hazara Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Hallo, ik kan momenteel niet op duken online komen! omdat de ventilator van mijn pc het niet doet; weet misschien iemand wel type nieuwe cooler ik moet kopen ik heb deze pc: fujitsu siemens scaleo t op de volgende site zie je wat info over de pc; http://www.beslist.nl/computers/d0000141643/Fujitsu-Siemens_S_Scaleo_T_Mce40705_541j_P32-1024m-320g-dvd_Multi_Dl-tv-mce_(_CUZ-P-NDL-VARIO031_).html#Uitgebreide_productinformatie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 zo te zien is dit nog een vrij nieuwe pc, valt dit dan niet onder de garantie?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 dan mis k mijn pc,, 1 maand!!! + vervoer kosten,, k kan beter nieuwe ventilator inzetten alleen de vraag is? welke? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Bij welke winkel of site heb je je PC gekocht ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 mediamarkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Misschien kun je bij die winkel nog even kijken of op de site voor de bijpassende cooler. Paradigit vind ik zelf ook een handige met vele keus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 KLIK volgens mij moet je deze nemen, kost ongeveer 10 euro Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 kun je ook alleen een ventilator kopen en niet een complete cooler? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Moet je even een andere zoeken, ik help wel ff ik ken die site heel goed... http://paradigit.nl/pdf/10009192v.htm Deze misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 moet je es op www.pcmegastore.nl kijken. vind ikzelf een heel goeie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Hazara schreef: kun je ook alleen een ventilator kopen en niet een complete cooler? dat kan ook, moet je ff naar zon pc zaakje gaan, daar kan je voor 3 euro wel zon ding halen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 @ Smartass, ja die site is ook erg goed met onderdelen. Weet wel wat je koopt want veel dingen zijn beter en goedkoper! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Wat voor fan moet je btw hebben ? Case fan, north bridge fan, cpu fan, mb fan ?? maar op de hier onder genoemde site staan er heel veel. je krijgt binnen 2 uur antwoord op je email of bestelling! ook int weekend! staat de product op voorraad is het de andere dag van de leverancier bij ons de andere dag bij jou in huis. alles goed verpakt niets te klagen en ik kan het weten ik werk daar weet hoe alles gaat daar smartass schreef: moet je es op www.pcmegastore.nl kijken. vind ikzelf een heel goeie juist jij snapt em als je dan geluk heb pak ik je fan wel in voor je werk daar namelijk haha :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 De Case fan moet je hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 @impy, grote kans dat jij al wat voor mij hebt ingepakt, ik bestel zowat al m\'n computer onderdelen daar, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 haha dat zou best kunnen en als je iets met hardware installatie bestel tja dan heb ik t gemaakt haha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 ik heb cpu fan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 Dat is de juiste! heb je er al een uitgekozen? ik zou het graag willen weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 18, 2006 Delen Geplaatst Maart 18, 2006 neej,, nog niet, k weet niet welke bij mij past,, wil iemand mij aangeven bij www.gistron.nl welke allemaal wel passen bij mij pc? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 dan moet je weten welke socket je processor is je moet goed letten op de type van je socket en 1 tip neem koelpaste erbij en dan het lieftst het merk artic silver das de beste pasta die er is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie