Double--R Geplaatst Augustus 31, 2009 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 31, 2009 Hoi, ik heb al hele poos geleden router geinstalleerd, alles perfect, heerlijk draadloos achter mijn laptopje:) Maar toen mijn laptop kuren begon te verschonen, heb ik op mijn universiteit, heel mijn C-schijf opgeschoond, oftewel helemaal weer standaard als toen ik hem voor het eerst kreeg! Echter als ik nu dus weer wil internetten op mijn laptop moet ik dus weer die WPA-key invullen en weet dus niet wat die is! Is er een mogelijk om dat op te lossen of eventueel die key terug te vinden ergens? Greetz Robbie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
martijn1 Geplaatst Augustus 31, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 31, 2009 U kan een volledige reset doen, dan zijn de gegevens weg, dus ook de wpa key. En dan kunt U die gemakelijk weer instellen. U moet op een rood knopje op de achterkant van uw router in houden met een pen bijvoorbeeld.(waarschijnlijk) Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Marciej123 Geplaatst Augustus 31, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 31, 2009 Bij sommige routers staat er op de achterkant, (even loshalen als ie tegen de muur zit,) een sticker, daar staan dan allemaal codes en dingen op.. in het midden op die sticker staat dan WEP of WPA of allebei ;D daarachter staat een code en dat is de netwerksleutel waarmee je kan internetten O0 Post nog maar als het is gelukt, Btw wat is je router voor merk? Marciej123 :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
marco1 Geplaatst September 3, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst September 3, 2009 Bij mij kan ik de router zelf instellen, dus ook het wachtwoord. Moet je dus op je router inloggen via internet, dus even met een kabeltje of via een andere pc. Je moet in de adres-balk je Standaard-Gateway invoeren en inloggen. Je gebruikersnaam + wachtwoord kan je wel via google vinden als je het merk en type router intypt. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
jobias Geplaatst September 6, 2009 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/24/07 Status: Offline Actief: Juli 10, 2015 Delen Geplaatst September 6, 2009 Het staat niet op een stikkertje want WPA voer je zelf in het beste zoals hierboven gewoon resetten heb ik zelf ook gedaan heel makkelijk, en het wachtwoord ergens opslaan:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie