Astrid. Geplaatst Augustus 30, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 30, 2009 Beste, Ik heb vandaag adobe photoshop cs4 gedownload. Maar deze wil ik eigenlijk wel omzetten in een niet verloopbare versie. Ik heb op internet een serienummer gevonden. Deze werkt. Ik heb eens gelezen/gehoord dat je een serienummer vanaf het internet niet moet invoeren als er internet verbinding is omdat adobe dan kan achterhalen dat je een 'valse' code gebruikt. Niet gekocht dus. Is dit waar? Na het nummer te hebben ingevoerd kom ik op de pagina van de licentieovereenkomst met akkoord en niet akkoord. Kan ik hier gewoon op akkoord klikken zonder dat adobe of wie dan ook erachter kan komen? Want ernaast staat het volgende: '' De software probeert mogelijk via internet contact te maken met de adobe-servers om de licentie-activering te voltooien en het gebruiksrecht voor deze software op deze computer te verifiëren" "Tijdens dit proces worden geen persoonlijke herleidbare informatie verzonden, behalve in zoverre dat IP-adressen in sommige rechtgebieden worden gezien als persoonlijk herleidbaar" Ik ben hier wat voorzichtig mee. Ik hoor het graag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie