Earth Geplaatst Augustus 30, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 30, 2009 Goeden avond, Ik heb een probleem met empire earth 3, heb het spel gedownload en geinstalleerd maar nu geeft hij de volgende foutmelding als ik het spel probeer op te starten: " Kan toegangspunt van procedure _BinkCopyToBufferRect@44 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll ". wat moet ik doen zodat het spel wel werkt??? gegroet, earth Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
martijn1 Geplaatst Augustus 31, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 31, 2009 Waarschijnlijk heeft "empite earth 3 " het .dll bestand nodig om op te starten. Maar u mist het bestand, dus wat U kan doen is het .dll bestand opnieuw downloaden en deze in de bin file zetten .dll bestand download Ik weet even niet zeker waar U dit bestand moet plakken, volgens mij tenminste niet in de system 32 map, maar ergens bij Uw game dus C schijf --> program files --> .. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Earth Geplaatst Augustus 31, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Augustus 31, 2009 Ik heb gedaan wat u zei maar hiermee is mijn probleem nog steeds hetzelfde... :-\. Misschien ook wel omdat ik niet waar ik het bestand moet plakken, ik heb namelijk het bestand gewoon op C --> program files--> etc. geplakt maar het werkt niet. Andere ideeën/ oplossingen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Valcorb Geplaatst September 1, 2009 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst September 1, 2009 Plaats het in Uw Empire Earth III Folder Welke error krijgt U precies? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Jeroen Geplaatst September 1, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 1, 2009 U moet de dll wel correct in de juiste map plaatsen, niet zomaar ergens in 'program files' Volgens mij is het zo: :/C schijf--->program files--->Sierra--->Empire Earth III Als u dezelfde fout krijgt moet u wellicht het dll bestand in een van de andere mappen plaatsen die in de Empire Earth III map staan , waarschijnlijk in een map met meerdere dll bestandjes. Succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Earth Geplaatst September 21, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst September 21, 2009 (sorry voor de late reactie )Ja heb ik gedaan maar krijg nog steeds dezelfde fout melding. ik ga het nu eerst opnieuw proberen te installeren en dan alles nog maals proberen. maar ik ben bang dat het probleem blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Wesley Geplaatst September 21, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 21, 2009 Als ik eerlijk moet zijn. Dan is Empire Earth 2 veel beter dan 3. En menig game sites zeggen hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Earth Geplaatst September 21, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst September 21, 2009 heb jij ergens een torrent voor me staan dan? misschien dat die het dan wle doet:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Wesley Geplaatst September 21, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 21, 2009 empire earth 2 intypen bij www.torrentz.com en dan de eerste het heeft niet super veel seeds maar het is wel te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Earth Geplaatst September 21, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst September 21, 2009 jo danku, ben bezig met downloaden en we zallen wel zien hoe lang het gaat duren:P, je hoort wel van me of het lukt en zo:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Wesley Geplaatst September 21, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 21, 2009 Is goed. Heb dezelfde versie gedownload en het deed het bij mij. Veel speel plezier alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie