Spring naar bijdragen

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

als ik mobiel wil moetk em sowieso zelf betalen  :geheim:

Achja binnenkort maar es kijken naar nokia ofzo. Wil graag een e71/e72

Ja ik moet m ook zelf betalen, maar mn ouders zeggen dan van: ''ja je belt er toch nooit mee".  :s

haha bij mij zeggen ze: "als we jouw rekeningen moeten betalen zijn we gelijk een stuk armer!"Ik bel juist teveel ahaha. Ouders vinden het nooit goed :s

Haha, idd :P En dan zijn wij ouders (stel dat he :D) en dan doen we precies t zelfde :duivel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Met 600 Hz zou je inderdaad 3D kunnen kijken, de tv zelf is niet 3D certified.

Vind 3D totaal niet boeiend. Mijn everwichtsorgaan is stuk waardoor ik gelijk hoofdpijn krijg als ik zo'n brilletje opzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25046
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mmm klinkt vervelend Releases.

Maar evengoed, het 3d kijken vond ik geweldig in de bioscoop. Maar thuis... neuuu ik zie mezelf niet zitten met een bril en zie de meerwaarde thuis ook niet.

Ik begreep dat eigens eind volgend jaar de 3d tv's uitkomen zonder gebruik van een brilletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heb weer iets nieuws:

€40 bij electropoint echt top oortjes!

Sennheiser_CX_280_oordopjes_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

@Releases,

wow dat klinkt inderdaad knap vervelend..

Maar ik wist eigenlijk niet eens dat 600Hz al bestond :P

@DukeN

Daar heb ik ook van gehoord. Nu nog maar de 3D programma's afwachten. En dat duurt waarschijnlijk wel even.

Maar als het echt zo'n bioscoop ervaring is dan wil ik t eigenlijk ook wel proberen ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

Jaa eigenlijk wel want het is veel gemaakte fout

en kan altijd van pas komen toch?

Alsjeblieft, dit ga je niet menen he? Damn, wat een niveau heb jij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Jaa eigenlijk wel want het is veel gemaakte fout

en kan altijd van pas komen toch?

Alsjeblieft, dit ga je niet menen he? Damn, wat een niveau heb jij..

Op posts van een vorige pagina ingaan, das nuttig.....

Gewoon on-topic nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Actief:  

Voor de rest: Nee.

Voor hem: Ja, wilde hem even iets duidelijk maken.

Maar verder ontopic, please.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

toch een ander mediaspeler gekocht en een wifi dongle

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Die mediaplayers zie je ook steeds meer in de huiskamers staan. Ze zijn ook veel te koop en niet duur. En ja... iedereen met zo een mediaplayer dient zijn films te downloaden  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

nokia-e72.jpg

met navigatie internet enz enz.

Nu eventjes whatsapp erop zetten en ik nodig jullie uit om te pingen :)

sidewinder-x6.jpg

gekocht met een pid.

verder nog een spiegel bij ikea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mooi spullen hoor :)gekocht haha? Gekregen eerder ofnie :P

Heb zelf het toetsenbord ook, werkt super! 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

het toetsenbord is wel ff wennen hoor..

ik had eerst een compact toetsenbord dus alles is wat verschoven. maar verder is het inderdaad een prima ding.

Past vooral ook goed bij  mn x8 muis =P

Ik vind het alleen irritant dat de play en volgend liedje toetsen alleen werken als je hem op bijvoorbeeld itunes of mediaplayer hebt staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Hoor ik iemand met jaloezie?

Dat kleine schermpje wat ernaast staat is trouwens 24'' Lol

1zwgm78.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

dondertjes lekker releases!

37" ofniet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Ik heb, al een tijdje, de Nokia E71, is het daar ook mogelijk om te pingen? (mbv WhatApp, wat is dat eigenlijk? Ken 't niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Actief:  

dondertjes lekker releases!

37" ofniet?

Wat dacht je van 42'', Full HD en 600 Hz? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

@ veld: whatsapp is ook een pingprogramma maak kan ook op nokia en htc.  verder hebk nu al spijt van mn bestelling. zou een telefoontje krijgen maar niets gehad x.x

@ releases: SJongejonge lekker bezig! *kwijl*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Wat dacht je van 42'', Full HD en 600 Hz?:)

Hij ziet er een beetje stoffig uit? Ik heb ook een nieuwe tv, zal vanavond even een foto'tje posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Actief:  

Lijkt maar zo, hij staat er pas een uurtje.

Er zit een spikkel patroon op de voet en het plastic zit er nog op.

Net even met wat blu-rays lopen klooien, ziet er ontzettend kwijl uit. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Merk je al iets van de 600 Hz?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 603

• Actief:  

Aah inderdaad, iets beter gekeken en zag dat er inderdaad nog plastic op zit/zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

WOW releases doe maar duur 8)

hoeveel kostte die tv? ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Merk je al iets van de 600 Hz?

Het is verhoudingsgewijs veel vloeiender merk ik al, moet nu eerst nog even de juiste instellingen op me PC doen voor blu-ray playback etc.

@ Marciej, 6 meyer, 600 Euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Hoor ik iemand met jaloezie?

Dat kleine schermpje wat ernaast staat is trouwens 24'' Lol

Nice! En ik zie er een Z-5500 setje naast staan! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

William

Geplaatst

https://www.gebruikershandleiding.com/Western-Digital-WD-TV-Live-Hub/preview-handleiding-290534.html?page=0187

fritzthefox

Geplaatst

Ik heb een tijdje geleden mijn WDTVLiveHub willen terugzetten op fabrieksinstellingen maar  nu blijft hij haperen. Het aan-uuit lichtje vooraan blijft flikkeren en dit krijg ik op mijn t.v scherm ook heb ik geen verbinding meer met mijn computer.

Eater

Geplaatst

The Bay S05 Zondag 02-03 ITV1 ook Dinsdag 04-03 6 Afleveringen De politie in het gebied van Morecambe Bay in Lancashire is een diepgaand onderzoek gestart naar vermiste personen en verdachte sterfgevallen. Deze complexe zaken vereisen een zorgvuldige en professionele aanpak, waarbij elke aanwijzing en getuigenis van cruciaal belang is voor het oplossen van de puzzel. Met een toewijding aan het veiligstellen van de gemeenschap en het bieden van antwoorden aan de betrokken families, werkt de politie nauw samen met lokale instanties en forensische experts. Het team van rechercheurs benut moderne technologieën en methoden om de omstandigheden rond deze gevallen te verhelderen en om te gaan met de uitdagingen die zich voordoen in dergelijke gevoelige situaties. De gemeenschap wordt aangemoedigd om informatie te delen die kan bijdragen aan het onderzoek. Iedere getuigenis, hoe klein ook, kan een sleutelrol spelen in het vinden van antwoorden. De politie benadrukt het belang van samenwerking met inwoners en lokale organisaties om een veiliger Morecambe Bay te waarborgen. Het onderzoek is nog in volle gang, en de autoriteiten blijven vastberaden in hun missie om de waarheid te achterhalen en gerechtigheid te brengen voor de slachtoffers en hun families. Verdere updates zullen worden verstrekt naarmate het onderzoek vordert.   ---------------------------------------   Towards Zero Zondag 02-03 BBC1 3 Afleveringen Hoofdinspecteur Battle en Inspecteur Leach onderzoeken de moord op een weduwe in Gull's Point. Wat begint als een ogenschijnlijk tragische zelfmoordpoging, ontrafelt zich al snel tot een web van intriges. Een valse diefstalbeschuldiging en de roerige liefdesleven van een tennisster blijken onverwacht met elkaar verbonden te zijn. De zaak neemt een verrassende wending wanneer de inspecteurs ontdekken dat de schijnbare toevalligheden samenkomen in een duister complot. Terwijl ze dieper graven, onthullen ze geheimen die de levens van de betrokkenen op hun kop zetten. De weduwe, wiens dood aanvankelijk als een persoonlijke tragedie werd beschouwd, blijkt een sleutelrol te spelen in een groter geheel van bedrog en wraak. Met elk nieuw bewijsstuk dat aan het licht komt, groeit de spanning. De inspecteurs worden geconfronteerd met de duistere kanten van de menselijke natuur en de complexe relaties die schuilgaan achter de façade van een vredig stadje. De waarheid is vaak moeilijk te verbergen, en in deze zaak zal de onthulling van de echte motieven de schokkende waarheid over de moord aan het licht brengen. In deze meeslepende thriller worden de lezer en de inspecteurs uitgedaagd om verder te kijken dan de oppervlakte, waar niets is wat het lijkt. ---------------------------------------------------------------------------------- Hot Wheels Let`s Race S03 Maandag 03-03 Netflix 5 Afleveringen Volg de nieuwste generatie racers terwijl zij zich onderdompelen in adembenemende races, spectaculaire stuntwedstrijden en spannende uitdagingen. Deze gedreven atleten verleggen voortdurend hun grenzen en brengen de wereld van motorsport naar ongekende hoogten. Met een combinatie van ongeëvenaarde snelheid, precisie en durf, nemen zij deel aan een reeks uitdagende evenementen die niet alleen hun vaardigheden op de proef stellen, maar ook de toeschouwers in vervoering brengen. In een dynamische omgeving waar technologie en talent samenkomen, worden deze racers geconfronteerd met de meest extreme omstandigheden. Van het navigeren door onvoorspelbare terreinen tot het uitvoeren van duizelingwekkende stunts, elke race is een test van zowel mentale als fysieke kracht. De competitie is intens, en de adrenaline giert door hun aderen terwijl zij strijden om de overwinning en de erkenning die daarmee gepaard gaat. Deze unieke reis biedt niet alleen inzicht in de wereld van high-performance racen, maar ook een blik op de toewijding en het doorzettingsvermogen die nodig zijn om te slagen. Maak je klaar voor een meeslepende ervaring die je op het puntje van je stoel houdt en je laat kennismaken met de toekomst van motorsport. Bereid je voor op een avontuur vol snelheid, spanning en ongeëvenaarde prestaties!   ----------------------------------------------------- With Love Meghan Dinsdag 04-03 Netflix 8 Aflevering Markle deelt persoonlijke tips en trucs die de nadruk leggen op speelsheid boven perfectie. Ze moedigt aan om schoonheid te creëren op onverwachte manieren, waardoor een frisse kijk op creativiteit ontstaat. In haar benadering benadrukt ze dat het om de reis gaat, niet alleen om het eindresultaat. Door te experimenteren en buiten de gebaande paden te treden, kunnen we unieke en authentieke ervaringen opdoen. Een van haar belangrijkste adviezen is om jezelf de vrijheid te geven om te falen. Het omarmen van imperfectie opent de deur naar innovatie en originele ideeën. Of het nu gaat om mode, interieurontwerp of persoonlijke verzorging, het draait allemaal om het durven verkennen van nieuwe mogelijkheden en het ontdekken van wat echt bij jou past. Daarnaast moedigt ze aan om inspiratie te zoeken in het dagelijks leven. Vaak liggen de mooiste ideeën verborgen in de kleine dingen om ons heen. Door aandacht te schenken aan de details en met een open geest te observeren, kunnen we onverwachte schoonheid vinden in het alledaagse. Met een professionele maar speelse benadering nodigt Markle ons uit om onze creativiteit te omarmen en onszelf te uiten op manieren die ons authentiek maken. Laten we de magie van het onvolmaakte vieren en de schoonheid die voortkomt uit spontaneïteit en vernieuwing. ------------------------------------------------------------------------------- Fear Dinsdag 04-03 Prime 3 Afleveringen Martyn en Rebecca, een jong echtpaar met kinderen, besluiten hun leven in Londen achter te laten en zich te vestigen in het bruisende Glasgow. De verhuizing belooft een nieuw begin, vol kansen en avontuur. Echter, al snel merken ze dat hun nieuwe omgeving niet zo vredig is als het lijkt. Hun buurman Jan, een mysterieuze en terughoudende man, doet opmerkingen die de spanning in de lucht voelbaar maken. Zijn woorden, doorspekt met een onheilspellende ondertoon, laten de jonge ouders niet onberoerd. Terwijl Martyn en Rebecca zich proberen aan te passen aan hun nieuwe leven, beginnen ze te twijfelen aan de veiligheid van hun gezin. Wat is er werkelijk aan de hand in deze ogenschijnlijk rustige buurt? De onduidelijkheid groeit, en de schaduwen van Jan's insinuaties werpen een lange schaduw over hun nieuwe thuis. De kinderen, die vol verwachting zijn begonnen aan hun nieuwe avontuur, worden onbewust geconfronteerd met de spanning die hun ouders ervaren. De verhuizing, die zo vol belofte leek, verandert in een zoektocht naar de waarheid. Wat schuilt er achter de façade van hun nieuwe leven in Glasgow? Martyn en Rebecca staan voor een cruciale keuze: de confrontatie aangaan met de geheimen van hun omgeving of hun gezin beschermen tegen de duistere geheimen die hen omringen. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Medusa Woensdag 05-03 NetFlix 12 Afleveringen In de schaduw van een dreigend complot, staat CEO Bárbara Hidalgo voor een onmogelijke keuze. Terwijl ze de dreiging van een moordenaarshand boven haar hoofd voelt hangen, ontvouwt zich een sinister spel binnen haar eigen familie. Hun verborgen agenda om het machtige Colombiaanse zakenimperium over te nemen, brengt niet alleen haar leven in gevaar, maar ook de fundamenten van de onderneming die ze met hart en ziel heeft opgebouwd. Bárbara, een gedreven en strategische leider, moet haar scherpzinnigheid en intuïtie inzetten om de dader te ontmaskeren voordat het te laat is. Terwijl ze de schimmige motieven van haar familieleden ontrafelt, komt ze erachter dat de ware vijand niet altijd van buitenaf komt. De strijd om de controle over het imperium wordt een race tegen de klok, waarbij elke stap die ze zet, haar dichter bij de waarheid brengt – of juist verder weg. Zal ze in staat zijn om de samenzwering te doorzien en haar leven te redden, of zal de ambitie van haar naasten haar ondergang betekenen? In deze intrigerende thriller worden loyaliteit en verraad op de proef gesteld, terwijl Bárbara de ultieme uitdaging aangaat: het beschermen van wat haar het meest dierbaar is in een wereld vol bedrog. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- A Cruel Love: The Ruth Ellis Story Woensdag 05-03 ITV1 4 Afleveringen Het verhaal van Ruth Ellis ontvouwt zich als een intrigerende en tragische saga. Als jonge manager van een bruisende nachtclub leidde ze een leven vol glamour en extravagantie, maar achter de glinsterende façade schuilde een duistere werkelijkheid. Haar relatie met de man die haar uiteindelijk het leven kostte, was doordrenkt van geweld en manipulatie. Deze destructieve verbinding leidde tot een fatale confrontatie, waarbij Ruth in koelen bloede haar partner om het leven bracht. Na haar arrestatie kwam een intensief juridisch proces op gang, waarbij de publieke opinie zich verhitte. Ruth's verhaal raakte de harten van velen; haar strijd om gerechtigheid en de roep om genade werden steeds luider. De rechtszaak belichtte niet alleen haar persoonlijke tragedie, maar ook de bredere maatschappelijke vraagstukken rondom geweld in relaties en de rol van vrouwen in de samenleving. Het juridische gevecht dat volgde op haar veroordeling was een strijd om haar leven. Ruth Ellis werd een symbool van de strijd tegen onrecht en de zoektocht naar een tweede kans. Haar verhaal blijft een krachtige herinnering aan de complexiteit van menselijke relaties en de soms fatale gevolgen daarvan. Ruth’s leven eindigde tragisch, maar haar nalatenschap leeft voort als een oproep tot reflectie en verandering. -------------------------------------------------------------------------------------------- Get Millie Black Woensdag 05-03 Channel4 ook Donderdag 06-03 5 Afleveringen Een voormalige detective van Scotland Yard keert terug naar Kingston om zich te wijden aan de afdeling vermiste personen. Al snel komt ze terecht in een complexe zaak die haar wereld op zijn kop zal zetten. Wat begon als een routineonderzoek, verandert in een meeslepende zoektocht naar de waarheid, waarbij ze geconfronteerd wordt met duistere geheimen en onverwachte wendingen. Terwijl ze diep in de zaak duikt, ontdekt ze niet alleen de verborgen verhalen van de vermisten, maar ook de schimmige netwerken die hen omringen. De spanning neemt toe naarmate ze dichter bij de kern van de zaak komt, en ze moet haar vaardigheden en intuïtie inzetten om de puzzelstukjes samen te voegen. Haar terugkeer naar Kingston brengt niet alleen professionele uitdagingen met zich mee, maar ook persoonlijke demonen die ze dacht achter zich gelaten te hebben. De confrontatie met haar verleden dwingt haar om keuzes te maken die haar leven voor altijd kunnen veranderen. In deze intrigerende thriller wordt de lezer meegenomen op een reis vol spanning, emotie en onthullingen. De detective moet niet alleen de waarheid achterhalen, maar ook haar eigen identiteit herontdekken in een wereld waar niets is wat het lijkt. ---------------------------------------------------------------------------- Daredevil: Born Again Woensdag 05-03 Disney+ 9 Afleveringen Matt Murdock bevindt zich op een onontkoombare botsingskoers met Wilson Fisk, wanneer de schaduwen uit hun verleden opnieuw opduiken. Terwijl de geheimen van hun vroegere levens langzaam aan het licht komen, worden de fundamenten van hun strijd tegen elkaar steeds wankeler. Murdock, de gepassioneerde advocaat en geheimzinnige held, moet zijn morele kompas herzien te midden van de chaos die Fisk's machtsdynamiek met zich meebrengt. Fisk, de meedogenloze misdaadbaas, is vastbesloten om zijn grip op de stad te behouden, terwijl hij de schimmige details van hun gedeelde geschiedenis gebruikt als een wapen. De confrontatie tussen de twee mannen is niet alleen een strijd om de controle over de straten van New York, maar ook een diepere, existentiële strijd om hun eigen identiteit en de keuzes die hen hebben gevormd. Naarmate de spanning toeneemt, wordt het duidelijk dat het verleden hen niet loslaat. Murdock moet niet alleen vechten tegen de fysieke dreiging van Fisk, maar ook tegen de demonen van zijn eigen verleden. De vraag rijst: kan hij zijn principes handhaven in een wereld die steeds meer wordt overspoeld door corruptie en geweld? De uitkomst van deze strijd zal niet alleen hun levens bepalen, maar ook de toekomst van de stad die zij beiden zo liefhebben. ------------------------------------------------------------- Just One Look Woensdag 05-03 Netflix 2 Afleveringen Grace's leven komt op losse schroeven wanneer een oude foto opduikt, waarop haar man en anderen te zien zijn, met één gezicht doorgehaald. Dit zet een zoektocht in gang die haar dwingt diep in haar verleden te duiken. Terwijl ze de connecties tussen de foto en de recente gebeurtenissen ontrafelt, ontdekt ze dat haar man is ontvoerd en dat haar kinderen in gevaar verkeren. De spanning stijgt, en elke stap die ze zet, brengt haar dichter bij de schokkende waarheid. De onthullingen werpen niet alleen een nieuw licht op de verdwijning van haar man, maar ook op de trauma's uit haar verleden die ze dacht te hebben achtergelaten. Grace wordt gedwongen om haar angsten onder ogen te zien en de demonen van weleer te confronteren. Terwijl ze de puzzelstukjes in elkaar probeert te leggen, beseft ze dat de sleutel tot de redding van haar gezin ligt in het ontrafelen van de geheimen die haar leven al die jaren hebben beïnvloed. In deze meeslepende zoektocht naar antwoorden, balanceert Grace op de rand van wanhoop en vastberadenheid. Haar reis onthult niet alleen de duistere kanten van haar verleden, maar ook de kracht die ze in zichzelf heeft om te vechten voor de mensen van wie ze houdt. De waarheid is een zwaard dat snijdt, maar het kan ook bevrijden. --------------------------------------------------------------------------------------- The Leopard Woensdag 05-03 Netflix 6 Afleveringen In de 19e eeuw bevindt een aristocratische familie uit Sicilië zich in het oog van de storm van ingrijpende sociopolitieke veranderingen. Terwijl de wereld om hen heen transformeert door de opkomst van nieuwe ideologieën en sociale bewegingen, worden de fundamenten van hun eeuwenoude tradities en privileges op de proef gesteld. De familie, ooit een symbool van macht en invloed, moet zich aanpassen aan een snel veranderende samenleving waarin de waarden van gelijkheid en rechtvaardigheid steeds belangrijker worden. De aristocratische levensstijl, gekenmerkt door weelde en grandeur, komt onder druk te staan door de groeiende roep om democratie en sociale rechtvaardigheid. De leden van de familie staan voor de uitdaging om hun erfgoed te beschermen terwijl ze tegelijkertijd de noodzaak voelen om zich te verbinden met de opkomende klasse en hun idealen. Dit leidt tot interne conflicten, waarbij de jongere generatie vaak in strijd is met de ouderwetse opvattingen van hun voorouders. Het verhaal van deze Siciliaanse aristocraten is niet alleen een reflectie van hun persoonlijke strijd, maar ook een microkosmos van de bredere sociale transformatie die heel Italië en Europa doormaakt. Hun reis belicht de delicate balans tussen traditie en vernieuwing, en de veerkracht van de menselijke geest in tijden van verandering. ----------------------------------------------------------------------- Deli Boys Donderdag 06-03 Disney+ 10 Afleveringen Twee verwende Pakistaans-Amerikaanse broers verliezen hun comfortabele leven wanneer hun vader, een succesvolle ondernemer in de gemakswinkels, plotseling komt te overlijden. De schok van zijn overlijden is echter niets vergeleken met de onthullingen die volgen. Terwijl ze de nalatenschap van hun vader proberen te begrijpen, worden ze geconfronteerd met een schokkende waarheid: hun geliefde Baba leidde een dubbelleven vol criminele activiteiten. De broers, ooit gewend aan luxe en gemak, worden gedwongen hun privileges op te geven en de wereld van hun vader onder ogen te zien. Dit nieuwe leven, vol uitdagingen en morele dilemma's, dwingt hen om hun eigen waarden en identiteit te heroverwegen. Terwijl ze de schaduwen van hun vader's verleden verkennen, ontdekken ze niet alleen de duistere kanten van het familiebedrijf, maar ook de kracht van broederlijke verbondenheid en de noodzaak om de erfenis van hun vader te herdefiniëren. In hun zoektocht naar waarheid en verzoening, leren ze dat de weg naar herstel niet alleen gaat om het herstellen van verloren rijkdom, maar ook om het begrijpen van de complexiteit van familiebanden en de impact van keuzes die generaties overspannen. Dit verhaal van verlies, ontdekking en groei onthult de onzichtbare lijnen die ons verbinden, zelfs in de meest onwaarschijnlijke omstandigheden. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beauty Is Black Donderdag 06-03 Netflix 9 Afleveringen Twee vrouwen, elk met een leven dat niet verder van elkaar verwijderd kan zijn, vinden elkaar op een onverwachte manier. De eerste vrouw, gedreven door een onwrikbaar verlangen naar overleving, wordt gedwongen haar veilige haven te verlaten door de harde hand van haar moeder. Haar wereld is er een van strijd en ontbering, waar elke dag een nieuwe uitdaging met zich meebrengt. Aan de andere kant van het spectrum staat een succesvolle zakenvrouw, die haar eigen bloeiende onderneming leidt. Haar leven is gevuld met luxe en mogelijkheden, maar ook met de druk van verantwoordelijkheden en verwachtingen. De twee vrouwen, hoewel ogenschijnlijk elkaars tegenpolen, ontdekken dat hun levenspaden elkaar kruisen op een moment van wederzijdse behoefte. Wanneer de overlevingsdrang van de eerste vrouw haar naar de deur van de tweede leidt, ontstaat er een unieke kans voor verbinding en groei. De succesvolle zakenvrouw, aangetrokken door de vastberadenheid en veerkracht van haar nieuwe vriendin, begint in te zien dat ware rijkdom niet alleen in materieel succes ligt, maar ook in de kracht van menselijke relaties en empathie. Hun ontmoeting wordt een krachtige symbiose van hoop en inspiratie, waarbij beide vrouwen leren van elkaars ervaringen en samen een nieuw pad inslaan. In deze onverwachte alliantie ontdekken ze de waarde van steun, begrip en de mogelijkheid om elkaars levens te transformeren. ------------------------------------------------------------------ When Life Gives You Tangerines Vrijdag 07-03 NetFlix 16 Afleveringen Een meeslepende dramatische vertelling die het avontuurlijke leven volgt van de rebelse Ae-soon en de onverzettelijke Gwan-sik, beiden geboren in het pittoreske Jeju in de jaren vijftig. Deze twee iconische personages belichamen de strijd tussen traditie en moderniteit, terwijl ze hun weg zoeken in een wereld die voortdurend verandert. Ae-soon, met haar onstuitbare geest en verlangen naar vrijheid, daagt de gevestigde normen uit en streeft naar een leven vol betekenis en avontuur. Haar vastberadenheid om haar eigen pad te volgen, maakt haar tot een krachtige vertegenwoordiger van de vrouw in een tijdperk waarin de verwachtingen hooggespannen zijn. Aan de andere kant staat Gwan-sik, een man van staal met een onverzettelijke wil. Hij is een product van zijn tijd, maar zijn innerlijke strijd met de verwachtingen van de maatschappij zet hem aan het denken. Gwan-sik wordt geconfronteerd met dilemma's die zijn loyaliteit en zijn dromen op de proef stellen. Samen navigeren Ae-soon en Gwan-sik door de uitdagingen van hun tijd, waarbij ze niet alleen vechten voor hun eigen dromen, maar ook voor een betere toekomst voor de volgende generaties. Dit verhaal van passie, opoffering en de onverwoestbare menselijke geest biedt een diepgaand inzicht in de complexe geschiedenis van Jeju en de blijvende impact van de keuzes die in die turbulente jaren zijn gemaakt. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- La Fievre Vrijdag 07-03 Channel+ 6 Afleveringen Een vrouw die een crisismanagementbureau leidt, wordt geconfronteerd met een enorme schandaal wanneer een zwarte voetballer de coach van het team, een blanke man, in elkaar slaat. Dit schandaal verspreidt zich razendsnel via sociale media en wordt al snel opgepikt door een extreemrechtse politicus in Frankrijk, die het gebruikt om zijn eigen agenda te bevorderen. In deze uitdagende situatie staat de vrouw voor de taak om niet alleen de reputatie van haar cliënt te beschermen, maar ook om de bredere maatschappelijke implicaties van het schandaal te navigeren. Ze moet een strategie ontwikkelen die de feiten onder ogen ziet, terwijl ze ook de gevoelens van alle betrokkenen respecteert. Door haar ervaring in crisiscommunicatie en haar vermogen om snel te schakelen, begint ze met het opstellen van een doordacht communicatieplan. Ze roept een team van experts bij elkaar om de situatie te analyseren en een boodschap te formuleren die zowel empathisch als doeltreffend is. Haar doel is niet alleen om de schade te beperken, maar ook om een constructieve dialoog te openen over racisme en geweld in de sport. Terwijl de druk toeneemt, blijft ze vastberaden en gefocust, wetende dat de uitkomst van deze crisis niet alleen haar bedrijf, maar ook de bredere samenleving kan beïnvloeden.
  • Recente prestatie

• dj borado heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...