engin1234444 Geplaatst Augustus 28, 2009 Bijdragen: 122 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/09 Status: Offline Actief: April 16, 2013 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Augustus 28, 2009 eyy wie kan me helpen met deze error c000021a fatal system error vista ik krijg alls ik de pc opstart een blauwen scherm mit dit error c000021a fatal system error vista en dan wat o.x00000 of zo ik heb op google gezocht alleen maar xp kan iemand me helpen aub :'( mvg engin Post Merge: augustus 28, 2009, 16:25:07 pm aun wi kan me echt helpen ik ben bezig met zoeken over de probleem maar ik snap er nikst van helpppppppppppppppp plzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik wil graag windows over niewe instaalen en alls goed insellen aub help plzz wie me help met deze probleem ben ik erg bedank baar help aub mvg engin Post Merge: augustus 29, 2009, 18:36:10 pm Weeeeeeeeeeeeeeet niemad dit probleeeeeeeeeeeeeeeeem :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 122
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie