Spring naar bijdragen

muzzy

Gast kerem1996

Aanbevolen reactie

yo,

ik heb muzzy half op dvd. Toen ging de torrent site offline. Weet iemand misschien waar ik hem nog kan downloaden??

thnx :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

@Ejay, misschien is het handig om zelf even te kijken en anders het bericht niet te posten

Barron s TOEFL & BBC s Muzzy vocabulary

deze stond bij Torrentspy, dit is om je talen wat op te krikken :P een leerprogramma voor kleinere kinderen.

ik weet niet of je die bedoelde of een film ofzo? er staat geen film die zo heet in ieder geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ik bedoel inderdaad de talencursus voor kids. Alleen waren het 5 dvd\'s. Bij NL exp en bij Traasje ook. In totaal iets van 12 GB. En die op torrentspy is 1 gb. Kan dat wel???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

nee dan kan dit niet nee,

dit is ook niet nl dan denk ik hehe :P

het is erg moeilijk een nl versie te krijgen, ook omdat hij zo erg groot is zullen weinig mensen hem aanbieden.

helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...