Gast penp Geplaatst Augustus 27, 2009 Delen Geplaatst Augustus 27, 2009 Goede dag allemaal Mijn naam is Paul, 61 jaar en woon samen met mijn vrouw en ben bezig mij in te werken in de wereld van het downloaden van films en gebruikersprogrammas Heb er inmiddels al wat uurtjes aan besteed en ga het steeds leuker vinden om nieuwe films al te kunnen bekijken. Hopelijk is jullie forum een prima omgeving voor mij. Groet Paul Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Augustus 28, 2009 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 28, 2009 :welkom: op DukeN.nl! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
anonymousee Geplaatst Augustus 28, 2009 Bijdragen: 120 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 28, 2009 Welkom Paul O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 120
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie