Spring naar bijdragen

lord of the rings return of the king

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

ik heb ff een vraagje

weet iemand misschien waarom frodo in het laatste deel van lord of the rings (return of the king) op het laatst met bilbo en de elfen meegaat op de boot en weg gaat uit middle earth? hij zegt dan iets van'mijn verhaal eindigt hier' ofzoiets. en weet mss iemand waar die schepen dan naar toe gaan? dit was ook eerder in de film, toen arwen ook weg moest uit middle earth (moest ze van elrond). misschien dat dit in de extended version duidelijk word? die heb ik namelijk niet gezien en vind het eind dus een beetje vaag...

alvast bedankt

rowinesli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als het goed is mag frodo met bilbo mee omdat hij een goede daad heeft gedaan. En als het goed is zegt bilbo iets over dat ze naar een plek gaan waar alles goed is. En waar geen ruzie oorlog en gedoe is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Actief:  

ooh

nou ik ga denk ik gewoon de boeken lezen'

;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...