anoniemaccount4457 Geplaatst Augustus 24, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst Augustus 24, 2009 hallo, ik heb ff een vraagje weet iemand misschien waarom frodo in het laatste deel van lord of the rings (return of the king) op het laatst met bilbo en de elfen meegaat op de boot en weg gaat uit middle earth? hij zegt dan iets van'mijn verhaal eindigt hier' ofzoiets. en weet mss iemand waar die schepen dan naar toe gaan? dit was ook eerder in de film, toen arwen ook weg moest uit middle earth (moest ze van elrond). misschien dat dit in de extended version duidelijk word? die heb ik namelijk niet gezien en vind het eind dus een beetje vaag... alvast bedankt rowinesli Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
Pctje Geplaatst Augustus 24, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 24, 2009 Als het goed is mag frodo met bilbo mee omdat hij een goede daad heeft gedaan. En als het goed is zegt bilbo iets over dat ze naar een plek gaan waar alles goed is. En waar geen ruzie oorlog en gedoe is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
anoniemaccount4457 Geplaatst Augustus 25, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Auteur Delen Geplaatst Augustus 25, 2009 ooh nou ik ga denk ik gewoon de boeken lezen' ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie