Spring naar bijdragen

Bittorent help

Gast benniekoppie

Aanbevolen reactie

Ik weet echt helemaal niks over computers maar ik had een keer een bittorent download die ging met 85 kb/s maar nu heb ik alleen nog maar downloads met ongeveer 4 kb/s en de bal blijft geel of groen, ik heb port range ingesteld op 6881 t/m 6889 en UPnP uitgeschakeld, zoals ik al zij weet ik niks over computers dus ik weet ook niet of ik een router heb en dergelijken kan iemand mij uitleggen hoe ik de bal op groen krijg (weet ook niks over firewalls:blush:)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

je poorten zijn dus al open, nu moet je in je firewall instllen dat ie bittorent niet blokkeert, of je zet gewoon je firewall uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

rechtermuisknop op dat computertje van je internetverbinding (rechtsonderin) dan klik je op instellingen van windows firewall weijzigen, en daar kan je je firewall uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

hou er wel rekening mee dat je computer dan wel erg kwetsbaar is voor aanvallen van buitenaf, je kan er beter voor zorgen dat hij alleen de poorten van bitcomet open zet dan alles uit te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

het kan ook komen als je je upload snelheid limiteerd. dan gaat de download snelheid meestal ook omlaag, dus zorg gewoon dat je upload snelheid vrije baan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ik heb eindelijk die groene bol, weet niet hoe het komt want had bij uitzonderingen bij firewall stond bittorent al maar hij is nu groen alleen gaat de download nog steeds met 4 kb/s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

de bol is weer geel:( maar ik las op enkele forums dat je je router moest instellen, kan iemand mij een duidelijk uitleg geven hoe ik dat doe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

dan ligt het waarschijnlijk aan de torrent zelf.

bij sommige zoeksites kun je ook soorteren op seeders dan kun je kijken hoeveel seeders er in verhouding tot de leechers staan. en diegene met de beste verhouding gewoon downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...