brunnotti Geplaatst Maart 14, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Hé Mensen, Ik heb een vraag. Ik heb een .avi film gedownload en deze met DVD-Santa omgezet naar Video_TS formaat (zodat het dus een dvd wordt). Maar nu wilde ik hier ook een ondertiteling bijvoegen. Is het gewoon een kwestie van een .srt file converteren naar een .sup file en deze in de Video_TS map stoppen? Of is het zaakje gecompliceerder? Groeten, Willem Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie