Spring naar bijdragen

Van een gewone PC een server maken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hallo allemaal,

Misschien kennen jullie dit topic nog wel? Ik was namelijk van plan om een server op te zetten met WHS. Nu heb ik een en ander uitgedacht en ga ik dan binnenkort echt beginnen. Eerst zal ik jullie uitleggen wat het plan is:

Voorbereidingen heb ik al getroffen, ik heb namelijk WHS en Killdisk al op CD gebrand, dus zou ik meteen aan de slag kunnen. Verder ben ik van plan om als Anti-Virus Avast WHS Edition op de server te zetten en dan op alle andere PC's ook Avast. Dit heb ik ook al geregeld.

Dan nu het echte werk:

Na lang erover nagedacht te hebben laat ik het hele idee omtrent de mailserver vallen. En maak ik er alleen nog een File- en printserver van waarnaast ook CoD op gehost gaat worden.

Een dezer dagen ga ik dan eerst WHS virtueel testen om er bekend mee te raken. ;)

Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Actief:  

Beste,

Ik ben nu al vergevorderd. Alles wat ik nodig heb heb ik op CD staan of op me PC. Het wachten is nu nog op de PC zelf. ;)

Zoals jullie weten wordt er onder andere ook een CoD4 server aangehangen. Hiervoor zijn Martijn1 en ik nu een site aan het maken. Met deze site willen wij een forumsysteem maken met phpBB3 met een inlogsysteem. Daarnaast zijn we ook nog van plan om als optie mensen te kunnen laten doneren. Zodat we bijvoorbeeld later nog meer extra's kunnen geven. :)

Ik hou jullie op de hoogte!

Robbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  1802
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Ik ben op het moment bezig met de site, en ook met het forum ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.8k

• Actief:  

Hallo iedereen,

De laatste drie dagen hebben Martijn en ik hard aan de site en het forum gewerkt. De site is nu te bewonderen onder een tijdelijk link: http://webdesignforyou.bvandewater.com/. :)

We houden jullie op de hoogte! En natuurlijk zijn op- en aanmerkingen alsmede vragen nog altijd welkom! ;)

Robbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ziet er goed uit heren! Leuk ook dat het opzetten van de server is gelukt! Gefeliciteerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Site is nu onder www.dutchfunfactory.info te bereiken. ;) CoD4 server is trouwens offline gehaald wegens onderhoudswerkzaamheden, wanneer hij weer online komt is nog onbekend.

Robbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k
  • 1 maand later...

• Actief:  

CoD4 Server staat weer online, ik ga over twee weken beginnen met de custom maps. Waarom niet eerder? Nou, ik ben dit weekend jarig. :)

Robbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...