Spring naar bijdragen

Mobiel internet abonnement, sim only

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  87
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Hallo Allemaal,

ik heb sinds afgelopen donderdag een nieuwe telefoon, jawel de Samsung Star S5230.

Nu heb ik eens wat rond zitten speuren op internet om een mooi sim only abonnement met ongeveer 100 minuten, wat sms'jes en mobiel internet.

Heeft iemand van jullie misschien een idee waar ik relatief goedkoop zo'n soort abonnement kan vinden?

Ik zou graag onbeperkt kunnen internetten, 't liefst redelijk snel zodat ik ook op youtube filmpjes kan kijken. Ik hoef er niet mee te kunnen downloaden. Het is gewoon zodat ik makkelijk even wat kan opzoeken op google (voor school) of even lekker op youtube kan rondneuzen.

Het zou mooi zijn als het onder de 20 euro per maand uit zou vallen, 10 tot 15 euro p/maand vind ik eigenlijk wel duur genoeg of zit er echt niets anders op?

Bvd,

Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 87
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Via www.bellen.com kan je al je eisen plaatsen en zo het goedkoopste abbo vinden. Succes! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  87
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Bedankt voor de snelle reactie, top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 87

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...