rafael1611 Geplaatst Augustus 21, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 21, 2009 hallo, ik heb nu al 5 keer een bestand voor wii spelletjes gedownload via NZB. ik gebruik FTD en eweka. Nu is het zo dat ik de bestanden wel volledig download, alleen bij het uitpakken van de rar bestanden naar iso geeft hij telkens fouten zoals: " vereist volume ontbreekt" of " CRC niet correct, het bestand is beschadigd". Het kan toch niet zijn dat ik tot 5 maal toe beschadigde bestanden download. Als ik echter een film download en uitpak met winrar heb ik dit probleem niet. Wie o wie helpt mij, wordt hier moedeloos van. :-\ Alvast bedankt Raf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
marcelvn Geplaatst Augustus 21, 2009 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Augustus 21, 2009 waarscheinlijk mis je 1 of meerdere archief(en) of je winrar is niet up-to-date dit probleem kan je krijgen als je een oudere winrar hebt dan waarmee de bestanden zijn ingepakt of het is toeval Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
movado Geplaatst Augustus 22, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Augustus 22, 2009 Ik kreeg afgelopen week ook een keer zo'n melding, maar toen bleek dat de beschikbare schijfruimte op de schijf waar ik de bestanden aan het uitpakken was te weinig was. Na dat ik wat ruimte gemaakt had, kreeg ik de melding niet meer... Dus misschien is het een beschikbaar geheugen probleem... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
gbooster Geplaatst September 9, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/09 Status: Offline Actief: Juni 26, 2014 Leeftijd: 71 Delen Geplaatst September 9, 2009 gebruik zelf quickpar als het bestand niet compleet is. meestal zit er herstelbestanden bij om te repareren met quickpar. is volgens mij hier op duken te vinden met uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie