AppieAppelflappie Geplaatst Augustus 21, 2009 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 21, 2009 Hallo Iedereen Ik heb 2 dagen geleden speciale gaming in-ear oortjes gekocht voor 35,00 bij de media markt. Ik verwachtdat ze naar behoren werken voor dat geld. Alleen dit is niet het geval. Toen ik de oortjes op mn ipod aansloot klonk het rechter oortje zachter dan de linker. Dit was zo terwijl het stekkertje er goed inzat en zelfs toen ik de oortjes niet in mn oor had kon ik het volumeverschil horen. ik heb zo ook nog op mn tv, computer en mobiel geprobeerd maar het volumeverschil was steeds goed te horen. Weet iemand iets wat ik hieraan kan doen? Of weet iemand hoe ik nu het beste kan handelen in verband met de garantie en dergelijke? Ik heb het bonnetje nog en de cassiëre zei bij aankoop dat dit het garantiebewijs is. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Graag hulp, Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
Erwin. Geplaatst Augustus 21, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 21, 2009 Gewoon terug gaan naar de winkel en melden dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Voor dat geld verwacht je wel goede oordopjes. Je krijg denk 2 keuzes: nieuwe oordopjes of geld terug. Wil je voor de nieuwe oordopjes gaan neem dan je ipod mee zodat je ze direct in de winkel kan testen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
AppieAppelflappie Geplaatst Augustus 21, 2009 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Augustus 21, 2009 Nou de geluidskwaliteit is op zich heel goed ben er heel tevreden mee alleen het volume is links niet hetzelfde als rechts dus ik neem aan dat als ik dezelfde neem alleen dan nieuw ze wel goed zullen zijn. Ik hoop maar niet dat ze gaan zeuren dat ik ze heb gesloopt ofzo want ik heb ze gewoon aangesloten op mn ipod en ze waren al zo dus eigenlijk zullen ze niks kunnen beginnen. Maar bedankt ik denk dat ik maar terug ga ja. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie