Gast Hazara Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Hey,, k ben naar een programma opzoek waarmee ik me eigen muziek mee kan opnemen! dus gewoon beat, achtergrond, muziekje, invoegen) en dan met mic. opnemen klaar... kent iemand hier een goeie programma hiervoor??? k heb zelf nu, music maker 2005, maar k weet snap niet hoe je een mp3 inlaadt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Ik gebruik Mixvibes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 hey, bedankt dussz wil die programma omschrijven een beetje (ook hoe je opneemt,, en wat als k mag weten) en wat je ervan vindt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 hey hazara Mixvibes vind ik zelf goed programma, zelf gebruik ik het als ik op een feestje moet draaien, er zit ook een opneem functie op deze slaat je geluid op in de .wav extensie (dit kun je later natuurlijk weer omzetten naar mp3), wat ie opneemt ligt eraan wat voor muziek jij draait, dus als jij een beat aan het draaien bent en je laat er een ander muziekje bijspelen neemt ie dat op zo als jij het componeert. ik weet niet of dit programma helemaal geschikt is voor jou bedoeling, maar je kunt het proberen Je hebt in het programma ook wat leuke effecten zo kun je bijvoorbeeld scratsen. voor een screeenshot >>>>> klik..klik ik hoop dat je hier wat mee kunt... meer info op www.mixvibes.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Nog even een vraagje, waar vind jij die mix files ? of gebruik gewone muziek om te mixen....? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 tja ik gebruik gewone muziek om te mixen, dit is niet egt een programma waarmee je je eigen beats kan maken enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 oke weet ik dat ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 hey bedankt man,, ff w8ten tot nieuwe cooler in me pc komt, dan ga k ff me shit opnemen maar die programma; mixvibes, valt aan de naam te zien, dat het meer voor mix en dergelijke is! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Aan de screen te zien moet het een echte pc dj prog zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 ik gebruik BPM studio 4 pro is egt goed programma, je kunt 2 bestandjes (of meer) tegelijk afspelen, dus dan neem je eerst op, daarna laat je de beat+dat wat je opgenomen hebt tegelijk spelen, en sla je het op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 hiha, aan de sreens te zien is het een beetje bedrukt met allerlei vernster om te dj-en, is opzich wel gaaf! Net als een echte DJ. veel muziekjes door elkaar beat er doorheen, prima! Of neem garageband, is volgens mij alleen voor Apple Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie