mathieslab Geplaatst Augustus 20, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 20, 2009 Hallo, Ik kom er niet uit met imgburn. vlgs mij doe ik alles goed -uitgepakt met winrar (na uitpakken ziet het er nog steeds uit als rararchief file maar is het eigenlijk een iso) -gecheckt met wii-scrubber/patcher -gebrand op TDK 1x (Verbatim -r doet het niet? zelfde spel wel bij TDK, niet bij Verbatim-R?) op de wii loopt het schijfje vast (hoorbaar) en krijg ik de melding om de wii uit te schakelen Nu ben ik aan het kijken naar de instellingen van imgburn, waar moet het vinkje staan bij test of bij controleer?. word er ook niet geschreven bij test? Ik heb wel 10 gedownloade games geprobeerd en maar 2 zijn er gelukt (NFS pro, Monsters vs aliens) Zou het aan de schrijver kunnen liggen? maar als er 2 spellen wel goed gebrand zijn? Welke opties heb ik nog niet gehad? wie heeft de goudentip, alvast bedankt, kom ik weer aan mijn nachtrust toe Mathie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Huismus Geplaatst Augustus 25, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 25, 2009 Heb je bij ImgBurn wel verify aangevinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie