petie Geplaatst Augustus 20, 2009 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/09 Status: Offline Actief: Februari 3, 2015 Delen Geplaatst Augustus 20, 2009 Hallo, Ik heb een spel gedownload op thepiratebay.org maar nu heb ik een probleem als ik het spel wil starten staat er op : Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele ''ReservoirDogs Europe'' CD/DVD. zie http://www.securom.com/message.asp?m=nl voor meer details. Ik denk dat ik iets moet doen met de crack die ik erbij gedownload heb, maar ik weet niet wat en hoe ik het precies moet doen . zouden jullie mij alstublieft willen helpen? [modbreak=Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0[/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Fredpascal Geplaatst Augustus 20, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 20, 2009 Dit stappenplan gevolgd? 1. Unrar. 2. Burn or mount with Daemon tools. 3. Install the game. 4. Copy the cracked executable located in the \Crack directory on the DVD to your installation directory. 5. Play the game. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
anoniemaccount4457 Geplaatst Augustus 20, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst Augustus 20, 2009 ik heb dit probleem ook gehad, je moet volgens mij emulatieprogramma's uitzetten (daemon tools, alcohol 120%, etc.) en dan een no-cd downloaden (http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-rdgs!rar) als je het uitpakt krijg je een .exe bestand dan ga je naar C:\Program Files en dan naar Eidos Interactive ofzo (daar is het spel toch van?) en daar staat dan de snelkoppeling dan zet je dat gedownloade .exe bestand daarvoor inplaats (vervangen) als het goed is kan je het dan zonder cd spelen (het probleem is dat hij de cd niet kan vinden, dus moet je een no-cd hebben (http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,20464.0) (http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,20940.0) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
petie Geplaatst Augustus 20, 2009 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/09 Status: Offline Actief: Februari 3, 2015 Auteur Delen Geplaatst Augustus 20, 2009 ok, ik heb die deamon tools lite godownload, maar ik weet niet hoe dat allemaal werk. hoe moet ik die emulatieprogramma's uitschakelen voor te beginnen :- Post Merge: augustus 21, 2009, 11:48:37 am kan er mij iemand helpen a.u.b ik wil die spel spelen maar het blijft niet lukke :'(. kunnen jullie me stap per stap uitleggen wat ik moet doen. :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
anoniemaccount4457 Geplaatst Augustus 21, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst Augustus 21, 2009 is het spel een .iso bestand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
petie Geplaatst Augustus 21, 2009 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/09 Status: Offline Actief: Februari 3, 2015 Auteur Delen Geplaatst Augustus 21, 2009 Dat weet ik niet ben niet zo goed in informatica. Daarom vraag ik ook om mij die dinges stap per stap uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
anoniemaccount4457 Geplaatst Augustus 22, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst Augustus 22, 2009 een computer of wii spel is vaak gewoon een bestand wat op cd staat (bijv. 'reservoirdogspc.iso') je hebt daemon tools, dat is zodat je het spelbestand niet eerst op cd hoeft te zetten en dan in de pc doen je 'mount' het bestand dan en dan 'denkt' je pc dat er een cd in zit met dat spel bestand daemon tools staat als het goed is als een klein icoontje rechts onder maar dat is allemaal niet belangrijk, dit is hier niet het probleem 1. je moet daemon tools afsluiten (rechtermuisknop, afsluiten (icoontje rechtsonder) 2. dan ga je naar http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_reservoir_dogs.shtml#Reservoir Dogs [MULTI] Fixed EXE 3. dan download je de 'Reservoir Dogs [MULTI] Fixed EXE' (klik op het kleine vierkante blauwe floppy-ding) 4. dan kies je een mirror (maakt niet uit (ik doe altijd mirror 1) 5. doe dan 'openen' 6. als het goed is krijg je dan winrar 7. dan doe je 'uitpakken in' of 'extract to' (weet niet of jij engelse of nederlandse winrar hebt) 8. dan kies je een lege map ofzo (of zoals ik altijd doe, bureaublad) 9. dan krijg je daar 2 bestanden -reloaded.nfo -ResDogs.exe 10. de reloaded.nfo kan je verwijderen (heb je niks aan) 11. dan ga je naar 'deze computer' of 'mijn computer' of gewoon 'computer' (vista) 12. dan ga je naar C: 13. dan ga je naar program files 14. dan naar het mapje Eidos Interactive ofzoiets (de makers van het spel?) 15. als het goed is staat daar dan een mapje Reservoir Dogs ofzo in 16. als je dat mapje opent staat er waarschijnlijk een icoontje van het spel 17. dan ga je knippen en plakken, die ResDogs.exe knip je en plak je in dat mapje 18. dan vraagt hij waarschijnlijk of je hem wilt vervangen of niet, dan moet je 'ja, vervangen' (ofzoiets) doen 19. dan heb je dus je ResDogs.exe in je map van reservoir dogs staan 20. dan doe je rechtermuisknop op die ResDogs.exe en dan kopiëren naar, en dan bureaublad (snelkoppeling maken) 21. als je dan op je bureaublad kijkt staat dat icoontje ook daar 22. als je hem dan aanklikt start het spel hopelijk gewoon zonder die melding je kan het spel dan altijd gewoon zonder cd spelen veel plezier ermee als het niet lukt of je hebt nog vragen, vraag maar raak ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
petie Geplaatst Augustus 22, 2009 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/09 Status: Offline Actief: Februari 3, 2015 Auteur Delen Geplaatst Augustus 22, 2009 o ja het is gelukt!! bedankt. Die stappen zijn heel duidelijk. Zeker dat ik bijna niks van informatica ken, is het echt nuttig. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
anoniemaccount4457 Geplaatst Augustus 23, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst Augustus 23, 2009 Graag gedaan ;D mvg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie