motherwell Geplaatst Augustus 19, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 333 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/15/08 Status: Offline Actief: Oktober 30, 2022 Delen Geplaatst Augustus 19, 2009 Dag luitjes, sinds kort kan ik op de Wii ook nintendo 64 en gamecubespellen spelen maar war vind ik betrouwbare uploads?? Ik heb er inmiddels drie gevonden netjes gebrand maar ze werken niet??!! :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Gast angel_creek Geplaatst Augustus 20, 2009 Delen Geplaatst Augustus 20, 2009 Heb je ze wel op de laagst mogelijke snelheid gebrand? Heb je ze wel goed gebrand? Of anders moet je een patch over het spel halen. En je kan gewoon spelletjes veilig downloaden van thepiratebay.org en demonoid.com etc... Voor demonoid heb je een invite code nodig. Indien nodig stuur me een pm. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
anoniemaccount4457 Geplaatst Augustus 21, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst Augustus 21, 2009 ik brand ze altijd op 4x snelheid doet het goed bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
motherwell Geplaatst Augustus 21, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 333 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/15/08 Status: Offline Actief: Oktober 30, 2022 Auteur Delen Geplaatst Augustus 21, 2009 Ben een beetje een beginner op dit vlak maar je hebt gewoon de originele controller en memorycard nodig.....blijkt ;D. Had geen idee :-[. Maar een invitatiecode voor demonoid sla ik niet af. j.sienadya(at)gmail(dot)com groetjes van een sufferd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie