Gast Mandamo Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 goedenavond, Ik heb onlangs een spel voor de ps2 gedownload. Het is onderverdeeld in ong 37 rar bestanden. Als ik het uitpak krijg ik dit te zien: http://img530.imageshack.us/img530/8499/winrar8bp.png Een iso. bestand maar toch ook een rar. ? Dit geprobeerd te kopieren naar andere mappen, lukte niet op 1 of andere vage manier. Nu ging ik dit dus ook weer verder uitpakken en dan krijg ik zoiets: http://img98.imageshack.us/img98/7373/uitgepakt6sh.png Kan ik dit gewoon op een DVD zetten en dan doet ie t op de ps2? (met slidecard) Of moet ik hier weer een iso bestand van maken en dan op DVD zetten, zo ja, hoe doe je dit dan? Hartelijk dank alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 http://img98.imageshack.us/img98/7373/uitgepakt6sh.png deze bestanden moet je op dvd zette en dan zou ie het moeten doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 een iso bestand moet je gewoon als image branden. dan werkt het zeker te weten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mandamo Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Ja maar dat kan dus niet. Ik zie wel het iso bestand: All-blackps2.iso maar bij type staat dat het nog steeds een winrar-archief is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Klik eens bij je balkje onder dan venster: Alle bestanden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Mandamo schreef: Ja maar dat kan dus niet. Ik zie wel het iso bestand: All-blackps2.iso maar bij type staat dat het nog steeds een winrar-archief is. klopt een iso bestand ziet hij aan als winrar windows herkent het bestand .iso niet hij ziet dat als winrar aan maar geloof mij ik heb al honderden PS2 spellen gebrand. Meeste ammel iso bestanden die kun je als image branden en dan pakt je brand programma het uit en brand het weg op DVD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 die iso, in winrar moet jeh op jeh pc zetten,, en dan branden met, nero of alcohol vervolgens kun je hem spelen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Inderdaad, want iso. kunt je niet uitpakken met Winrar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mandamo Geplaatst Maart 21, 2006 Delen Geplaatst Maart 21, 2006 Eindelijk gelukt om een uitgepakt ISO bestand te krijgen van 3,6 GB. Nu heb ik dus gebrand op een Imation DVD-R DVD op 2x. Maar bij Swapdisc zegt ie elke keer ps2 disc not valid. Iemand enig idee hoe dit komt?! :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 21, 2006 Delen Geplaatst Maart 21, 2006 je heb dus een dvd gebrand heb je toevallig niet de swapdisk van cd erin gedaan ? klink stom maar zo dom was ik ok wel es int begin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mandamo Geplaatst Maart 21, 2006 Delen Geplaatst Maart 21, 2006 nee, helaas niet. Maar is het ook de bedoeling dat het een - DVD is? Moet het geen + zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Er is alleen maar - , dat is gewoon een streepje om het uitelkaar te houden :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Ejay, geef alleen antwoord als je er iets vanaf weet... Je hebt dus WEL verschil tussen -/+ waarom ze 2 verschillende hebben gemaakt weet ik ook niet mja, ik denk dat ze allebij wel gewoon zouden moeten werken, maar ik weet niet of je ps2 dat ondersteunt moet je ff in ut boekie kijken bij \"dvd afspelen\" ofzo iets Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Sorry ocram ik dacht dat er alleen maar met - waren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Verschil tussen DVD+R(W) en DVD-R(W). Eigenlijk is er heel weinig verschil tussen deze twee formaten. Het verschil is echter technisch. En is door twee verschillende groepen fabrikanten ontwikkeld. DVD-R was er het eerst en DVD+R kwam later. DVD-R discs doen het bijna op alle dvd spelers en DVD+R is dit percentage lager. Echter moet je nou niet denken, dat je DVD+R, niet kan afspelen. Dit geldt eigenlijk voor de echt oude dvdspelers. DVD-R: Voordelen: Percentage van het aantal dvdspelers, die dit formaat ondersteunt ligt hoog. Nadelen: Loopt technisch achter t.o.v. dvd+r. DVD+R: Voordelen: Technisch beter dan dvd-r, hogere brand snelheden en nauwkeuriger. Bij RW direct video-editen vanaf disc mogelijk. Nadelen: Ondersteunt door iets minder dvdspelers dan dvd-r. tegenwoordig spelen alle dvd spelers wel alles af en alle dvd brander branden alles. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 EJay schreef: Er is alleen maar - , dat is gewoon een streepje om het uitelkaar te houden :whistle: LOL haha :whistle: Voor de PS2 maakt het niet uit of het + of - is!! ben je al verder gekomen of hang je nog steeds op hetzelfde punt vast? edit : ik heb het bovenstaande bericht verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mandamo Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 hmmm, dus -/+ maakt niet uit. Waar kan het dan aan liggen, aan het merk Imation? Net erg bekend dacht ik zelf. Of het kan natuurlijk ook aan het spel liggen, dat het spel gewoon niet goed is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 voor de ps2 maakt het niet uit maar voor swapdisc wel ik heb er 1 die kan alleen + kan lezen en mijn maat kon alleen maar - dan moet je ff kijken welke jou swapdisc ondersteunt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 mijn swap magic kan beide ondersteunen + en - ik zelf brand alleen Platinum -dvd voor ps2 games maar dat is mijn eigen ervaring. Denk dat ik al wel weet wat je probleem is bij swap magic kan je kiezen of de game PAL of NTSC is oid probeer eens een andere meeste games die ik download zijn pal maar t wil wel eens voorkomen dat de game het niet doet op PAL en als ik NTSC selecteer dan pakt hij de game wel succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mandamo Geplaatst Maart 23, 2006 Delen Geplaatst Maart 23, 2006 dit is echt heel raar.. Mijn versie moet dus DVD-R gebruiken, en die heb ik ook gebruikt. Maar hij doet t niet. @ Impy nope, ik heb PAL,NTSC en normal allemaal geprobeerd en ook overal de special boot. Een jongen uit mijn klas gaat nu zijn versie voor me kopieren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 23, 2006 Delen Geplaatst Maart 23, 2006 uh veel succes dan ik ben een half jaar bezig geweest swap magic te kopieren gaat niet egt lukken ben ik bang die cd en dvd worden geperst met tussen pauzes kheb nog geen proggie en brander gevonden die dat kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie