Gast saphira Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 hallo mensen, ik ben al eerder lid geweest van torrentit maar ik ben er afgegooit omdat een kameraad me ratio om zeep heeft geholpen, en nu was de vraag kan iemand mij uitnodigen bij torrentit??? Email: sytselam[at]hotmail[dot]com BVD Saphira Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast klaarsz Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 Ik had ook graag een invite ontvangen. bvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast PenduleLTD Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 kan ik ook een invite krijgen voor torrentit?? probeer al een heletijd daar lid te worden maar ik gaat steeds niet alvast bedankt Greetz Tieske.... penduleltd@hotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 en nou nog iemand vinden die deze invites heeft Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie