Gast ImpY Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 helaas is vanaaf www.torrenttracker.nl uit de lucht gehaald. ze hebben een brief gehad van stichting Brein. zij moesten de site uit de lucht halen. weer 1 minder dus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 damnit hopelijk komen ze trug net zoals traasje :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 hmm, wel erg jammer. gelukkig zijn er nog genoeg anderen, hoop alleen dat er ook weer nieuwe nederlandse sites komen want torrent-boost ligt er ook uit ? (mss onderhoud, ik heb geen idee) mn vaste site traasje.nl is er gelukkig nog en die heeft nu een server in het buitenland mja dat :sick: Brein :sick: heeft ook geen leven hoor, als je echt indruk wilt maken moet je Limewire/Ares enzo uit de lucht gaan halen, de meeste mensen downloaden alleen muziek en doen dat op de simpelste manier. van Torrents hebben ze waarschijnlijk allemaal nog nooit van gehoord. mja hopelijk stopt :sick: brein :sick: een keertje en gaan ze een leven zoeken :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 man ik heb het net ook gelezen zwaar klote , maarja nog zat andere Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 limewire edonkey dc++ hebben allemaal een hoofdserver in Azie!!!!!, en daar mag brein niet aan komen haha. ze kunnen achter iedereen aangaan die een avi of mp3tje download!!!!haha lozers zijn toch nog zeer aardige nederlandse torrensites aanwezig??!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 ocram schreef: hmm, wel erg jammer. gelukkig zijn er nog genoeg anderen, hoop alleen dat er ook weer nieuwe nederlandse sites komen want torrent-boost ligt er ook uit ? (mss onderhoud, ik heb geen idee) torrentboost doet ut nog Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Torrenttracker was wel een van mijn favoriet! :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 als torrent-boost ut bij jou nog wel doet ben ik gebanned denk lol, hij doet het niet meer . mja ik hoop dat de meeste na een tijdje weer komen en een server in het buitenland neerzetten net zoals traasje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 ocram schreef: als torrent-boost ut bij jou nog wel doet ben ik gebanned denk lol, hij doet het niet meer . mja ik hoop dat de meeste na een tijdje weer komen en een server in het buitenland neerzetten net zoals traasje. Ik denk dat hij het bij jouw ook nog wel doet, hij is gewoon meeeega traag. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Martijnn schreef: ocram schreef: als torrent-boost ut bij jou nog wel doet ben ik gebanned denk lol, hij doet het niet meer . mja ik hoop dat de meeste na een tijdje weer komen en een server in het buitenland neerzetten net zoals traasje. Ik denk dat hij het bij jouw ook nog wel doet, hij is gewoon meeeega traag. hmm raar want bij mij isie gewoon snel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 ik ben bang van niet. U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken. U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 tja dan zulllen ze je ip wel hebben geblokt :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Dutchnova is er ook mee gekapt!!!!!:@:@:@ :(::(:(: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 het wordt steeds erger !! Brein dreigt de torrentsite en zijn leden met gerechterlijke stappen, maar zou deze willen laten vallen als Dutchnova publiekelijk het boetekleed aantrekt door publiekelijk te verklaren inbreuk te hebben gemaakt op auteursrechten van derden. Ook wil Brein namen en adressen van de voornaamste uploaders. Ook vijf andere bittorrentsites zijn op sommatie van Brein offline gehaald. Inmiddels zijn 39 van de ruim 90 door Brein gelokaliseerde Nederlandse bittorrentsites offline. In totaal hadden deze sites ongeveer 400.000 gebruikers. (bron www.nu.nl) pff, het gaat al hard.... ze zitten al over de 40% wel genaaid dat ze ook de ip adressen willen van grote uploaders, als je hun een boete gaat geven kan je net zo goed heel Nederland een boete geven. dan moet je wel consekwent (of zoiets :silly: ) blijven. p.s Post number 350 alweer joh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 14, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 14, 2006 nee 353 alweer, je gaat hard! Bijna in de top5! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dusszz Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 pffu (piep) brein, strx kan je bij brein cker torrents kopen voor 25 euro et stuk btw post 352:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 haha, ach, beuqen is ook down, bcrelease ook, gaat lekker. Welke zijn er nog wel (nederlandse dan) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast an3na Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de link naar Tracker Traasje doet het niet meer. Ben net terug van vakantie. Zijn ze soms weer off line??? thnx :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 16, 2006 Delen Geplaatst Maart 16, 2006 - lees topic eerst even voor je een reactie plaatst ik weet niet hoelang je al op vakantie bent maar ze hebben een brief van Brein gehad en daardoor hadden ze site offline gehaald nu hebben ze (denk ik) server in het buitenland (http://82.192.81.14/) maar die ligt er nu al 3 dagen uit ofzo, dus ik hoop dat die weer snel terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast an3na Geplaatst Maart 16, 2006 Delen Geplaatst Maart 16, 2006 Bedankt, maar dat is wat ik wilde weten. Ik ben nog op de site geweest, nadat ze offline waren geweest. Maar nu dacht ik ze hebben toch niet weer iets gewijzigd dat ik er niet meer op kom. Omdat het al een paar dagen niet lukt. bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie