Gast Keesb Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 Weet iemand hoe ik kan updaten zonder dat ik \" validatie van productcode is mislukt\" krijg? Heeft iemand hier een tooltje voor? Groeten Kees Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 je moet automatische updates aanzetten, dan controleert hij namelijk niet of je productcode klopt greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 Sinds kort lukte het mij niet meer om via de Windows Update site mijn Windows te updaten. Ik werd tegen gehouden door Microsofts zgn. Windows Genuine Advantage-programma. De validatie mislukte vanwege een ongeldige productcode (hoe zou dat nou komen?). Gelukkig kun je dit probleem doodsimpel omzeilen zonder ingewikkelde truuks. Volgt u mij? Open Internet Explorer. Klik Extra » Windows Update en ga naar de site. Als MWU aangeeft dat je installatiesoftware geudate moet worden, doe je dat. Als je daarmee klaar bent of je had dat al gedaan, klik je Extra » Internet-opties... » Programma\'s » Invoegtoepassingen beheren.... Houd nu je oogjes open voor Windows Genuine Advantage, selecteer het en selecteer onderin de radiobutton voor Uitschakelen. Klik OK voor de bevestiging en sluit nu alle Internet Explorer vensters. Start Internet Explorer opnieuw op en ga naar MWU. Zodra je kan kiezen tussen de 2 update-opties (snel of aangepast), kies je voor Aangepast en klaar is Kees! Appeltje eitje, kat in \'t bakkie, kind doet de was. dit heb ik gedaan bij mijn windows xp pro Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie