30beertje04 Geplaatst Augustus 17, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 17, 2009 hoi hoi wie weet waar ik het spelletje voor de ds puzzler collection kan downloaden de nederlandse versie,ik vind wel de engelse versie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
movado Geplaatst Augustus 18, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Augustus 18, 2009 Op romulation.net vind ik wel de Europese versie en volgens een review (niet op Romulation) zou er in de Europese versie een Nederlandse taaloptie zijn. Misschien dat je geen Engelse hebt, maar juist een Amerikaanse versie (en dus engelstalig?). Zeker bovenstaande dan eens proberen. Ik hoor het graag... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
30beertje04 Geplaatst Augustus 19, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 19, 2009 nee is geen nederlandstalige versie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Danit Geplaatst Augustus 19, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 19, 2009 Dit spel staat niet in de lijst met spelletjes met taal optie nederlands Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie