Gast coolieguy Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 ik zoek een site over kleding voor een werkstuk en het lukt me niet echt zouden jullie mij zo\'n site willen doorgeven email me of antwoord op deze site alvast bedankt (email: reinier.koops AAP planet.nl) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 kleding.pagina.nl (heb je email ff geedit ivm met spam Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 ja ik verander hem wel effe dank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 ben jij iemand die deze site heeft gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 dusszz je bent wel handig voor deze site zeg!! :P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 coolieguy schreef: ben jij iemand die deze site heeft gemaakt? whaha nee, ik heb deze site niet gemaakt hoezo? heb alleen 2 handleidingen geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 13, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 13, 2006 Dude... me is The DukeN! Ik ben koning, heerser en God van dit forum.. muahhaha! Onderdanen!! :evil: :evil: Nee dat was een grapje, maar me is the bedenker en maker :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast EJay Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 @ Coolieguy je kunt je posts ook bewerken in plaatst van 4 post achter elkaar te gooien! :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 nou en lollig toch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 cool Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 Coolieguy, Ejay heeft wel gelijk, je kan hem beter bewerken, 4 posts achter elkaar is een beetje onnodig hé ? je hebt er nu weer 2, en die laatste is beetje vaag. in het vervolg graag de optie \"bewerk\" gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 13, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 13, 2006 Inderdaad Ocram. Dit is teveel van het goede Coolieguy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ImpY Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 zo kom je wel aan je posts Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 wel aan je posts ja, maar ik denk niet dat je veel respect krijgt als je zulke \"posts\" gaat posten. mja coollieguy is zeker niet de enige die \"slecht bruikbare\" posts post. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 @ duken, kan je de aantal posts van iemand niet halveren ofzo :whistle: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 hmm, misschien moeten er eens wat meer regels komen over de posts, want ik begin me er wel behoorlijk aan te ergeren als mensen dingen posten die nergens op slaan zoals \"lol\", \"ja dat is zo\", \"zo moet het lukken\" doordat je alles leest waar een uitroepteken bij staat gaat er veel tijd verloren en kan je dus minder antwoorden op de serieuze dingen geven. ik vind dat je de personen die het te vaak doen gewoon een waarschuwing moet geven en na 2 waarschuwingen een ban ofzo. het probleem is alleen dat er ook mensen zijn die niet weten dat ze \"te\" vaak onbenullige dingen posten. Soms is het wel toepasselijk om in topics een beetje te \"praten\" zonder dat er iets nuttigs wordt gedaan, maar in de meeste is dat niet het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 ik vind ook als iemand t antwoord niet weet op een vraag hij ook niet moet posten van uh jah zou het ook niet weten ofsow maak alleen zinnige posts als je een antwoord weet! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 En weer ONTOPIC???? zou hier maar een nieuw bericht voor neerzetten dan kan iedereen daar zijn woordje doen? klik kleding klik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 jullie hebben gelijk hoor sorry voor dit ik zal er op letten dankje nog voor het helpen iedereen! :woohoo: :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 DukeN schreef: Dude... me is The DukeN! Ik ben koning, heerser en God van dit forum.. muahhaha! Onderdanen!! :evil: :evil: Nee dat was een grapje, maar me is the bedenker en maker :laugh: Niet te hard van stapel lopen he :kiss: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 16, 2006 Delen Geplaatst Maart 16, 2006 maar dit heeft niks met kleding te maken :silly: :silly: maar ik zou graag een goede link willen want daar wacht ik al heel lang op!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 16, 2006 Delen Geplaatst Maart 16, 2006 had Dusszz die niet al gegeven :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 16, 2006 Delen Geplaatst Maart 16, 2006 http://kleding.allerubrieken.nl/ en deze stond er ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Maart 16, 2006 Delen Geplaatst Maart 16, 2006 en wat over merken van kleding http://www.merkkleding.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie