michiel2 Geplaatst Augustus 17, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/16/09 Status: Offline Actief: December 30, 2012 Delen Geplaatst Augustus 17, 2009 hallo ik heb age of empires gedownload maar als ik op single player klik krijg ik dit you must insert a game cd to play a single player game and then restart age of empires 1 ik moet daar iets voor downloaden maar weet niet wat ik heb het gisteren al gevraag maar gisteren avond was alles in een keer weg en ik kon niet meer inloggen dus vraag ik het nog maar een keer bedankt michiel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Schaapje Geplaatst Augustus 17, 2009 Bijdragen: 1091 Waardering: 7 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Januari 2, 2019 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Augustus 17, 2009 daarvoor moet je een No cd crack hebben. meestal zijn die bij de download gevoegd, en zo niet dan zijn ze wel ergens op internet te downloaden (let op virussen ) als je dan de crack hebt dan moet je age of emires opzoeken in program files. en als je dan in het mapje bent dan moet je daar de crack kopieren. hij vraagt dan of je het bestaande bestand wil vervangen, druk op ja. ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1.1k 2
michiel2 Geplaatst Augustus 17, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/16/09 Status: Offline Actief: December 30, 2012 Auteur Delen Geplaatst Augustus 17, 2009 ik heb hem gedownload en heb zo de map bij de map van age of empires gedaan maar hij doet het nog niet moet ik het ergen anders in zetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Farid. Geplaatst Augustus 17, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Augustus 17, 2009 Wat geeft hij aan? En je moet de bestanden die in de map zitten van je crack (meestal 1 of 2) die moet je in je age of empires map stoppen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie