metallicat Geplaatst Maart 13, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 13, 2006 kan iemand mij vertellen waarom het forum van beuqen.nl niet meer bereikbaar is? Wie weet waar ze naar toe zijn verhuist? Het download gedeelte was al langer niet meer bereikbaar. mvrgr, Rygar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast EJay Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 misschien wordt hun site ge-update of vernieuwt ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 kdenk ook dat onderhoud van de server, de oorzaak zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
metallicat Geplaatst Maart 13, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2006 dat kunnen redenen zijn, het liefst hoor ik iets van iemand die een account heeft en mogelijk een laatste bericht van beuqen heeft gelezen over waarom ze nu niet te bereiken zijn. De site is nl. al een tijdje down. Onderhoud etc hoeft maar een paar dagen te duren. Zelf heb ik ook al meer dan een jaar een account en het is een verdraaid goeie site. Het zou zonde zijn als ik daar niks meer van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast EJay Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 Er zijn laatst heel veel Torrent site\'s neer gehaald door stichting zaagsel, oftewel Brein. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie