Gast inferno Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 hey, ik krijg de laatste tijd veel gedownloade spellen binnen waarbij ik wat rar bestanden en .r## bestanden binnenkrijg, met Daemon Tools kan ik het niet openen ofso dus hoe moet ik dit nu uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 met winrar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast inferno Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 ik elk rar-bestandje zitten aleen maar een .mds en een .mdf bestandje...dus daar schiet ik niks mee op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 ja dat moet ook pak die maar eens uit uit elke bestand haal ie een bestandje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast inferno Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 dus gewoon al die rar\'s uitpakken, in een mapje zetten, en dan al die mds en mdf uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 nee 1 rar maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast inferno Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 oke bedankt, ik zal het eens proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 en dan die mds mount en dan instaleren en spele als het nie lukt kom ff bij chatten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast inferno Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 hy doet het! hardstikke bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 Np Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast inferno Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 ik heb het spel nu op de computer staan maar als ik het probeer te spelen krijg ik dit: \"please remove disc from current cd/dvd drive and insert original disc in another drive\" en ik ben erachter gekomen dat dat komt omdat hij meer dan 1 cdspeler ziet staan dus wou ik by aparaatbeheer gewoon even mijn originele speler \"uitschakelen\", de vraag is, kan ik hem daarna ook weer probleemloos \"inschakelen\"? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 dat is toch wel vanzelfsprekend. je kan um idd wel weer aanzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie