Spring naar bijdragen

AVCHD geen ondertitels en geluid. help

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  69
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

yu ik heb pas de film knowing gedownload met nl subs.er stond bij avchd 1080p.maar als ik de map AVCHD afspeel met power dvd is er geen geluid en geen ondertiteling en als ik het met nero showtime afspeel is er alleen geen geluid.de ondertiteling zat er wel bij het was een srt bestand.wat moet ik nu doen om het in orde te krijgen.want het heeft me 11.5 gb van mijn telemeter gekost.

grts bram

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 69
  • 1 maand later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Heb je de juiste codecs??

probeer eerst eens k-lite

k-lite

Had kan ook zijn dat je de subs moet instellen in het menu, knowing is al een wat oudere film, dus waarschijnlijk bevat de hd film van jou een orgineel menu, dus kun je de subs ook instellen.

Heb ik te laat gereageert, verwijder het bericht maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.8k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...