onestar Geplaatst Augustus 13, 2009 Bijdragen: 69 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 13, 2009 yu ik heb pas de film knowing gedownload met nl subs.er stond bij avchd 1080p.maar als ik de map AVCHD afspeel met power dvd is er geen geluid en geen ondertiteling en als ik het met nero showtime afspeel is er alleen geen geluid.de ondertiteling zat er wel bij het was een srt bestand.wat moet ik nu doen om het in orde te krijgen.want het heeft me 11.5 gb van mijn telemeter gekost. grts bram Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 69
martijn1 Geplaatst September 27, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst September 27, 2009 Heb je de juiste codecs?? probeer eerst eens k-lite k-lite Had kan ook zijn dat je de subs moet instellen in het menu, knowing is al een wat oudere film, dus waarschijnlijk bevat de hd film van jou een orgineel menu, dus kun je de subs ook instellen. Heb ik te laat gereageert, verwijder het bericht maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie