Gast MightyMarco Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 Heey allen! Mijn moeder wordt binnen kort 50 jaar ja zo oud al :laugh: ik wou oa een mooi kaartje voor haar maken, weet iemand waar ik Paint Shop (enventueel Pro) kan downloaden? Je zou me er heel erg mee helpen!! Bvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 ik heb hem met mIRC gedownload van www.ircspy.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 ik heb hem met p2p program gedownload (edonkey2000), gewoon paint shop pro intype en het programma vind vast wel iets! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 tjaa is dat niet erg virus gevoelig.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 Weet iemand iets van een handleiding voor paintshop zodat je foto\'s vet mooi kan maken enz. ik bak er niets van :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 hmm ik kan alleen redelijk met photoshop overweg ik bewerk daar al me plaatjes in enz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MightyMarco Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 ircspy vind bij mij niks ja alleen offline bots, heb ik niks aan zijn bijna tot nooit up-to-date, en p2p gebruik ik zowieso niet, heeft niemand een torrent voor mij voor Paint Shop Pro? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MightyMarco Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 ImpY schreef: hmm ik kan alleen redelijk met photoshop overweg ik bewerk daar al me plaatjes in enz ImpY zou je me kunnen helpen met PSP ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 13, 2006 Delen Geplaatst Maart 13, 2006 hij staat nu op traasje.nl de nederlandse versie (torrent) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 hey, k heb paint shop pro 8 van mininova.org en hij doet het perfect (alleen wel engels) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 MightyMarco schreef: ImpY schreef: hmm ik kan alleen redelijk met photoshop overweg ik bewerk daar al me plaatjes in enz ImpY zou je me kunnen helpen met PSP ? met PSP heb ik minder ervaring maar kan een poging wagen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 ik heb Paint shop pro ook gewoon van de torrent. sites\'s, is wel de simpelste manier! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MightyMarco Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 Ligt het aan mij of doet traasje.nl het niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 misschien moet je even de andere topics hierover lezen in het kort samengevat, ze waren bang voor brein dus hebben ze website uit de lucht gehaald. Toen hadden ze nieuwe website (http://82.192.81.14/) maar daar zijn nu was problemen, als het goed is is hij in de loop v/d week weer online Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 jammer dat ie even uit de lucht moest gehaald worden :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 we gaan beetje offtopic mensen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie