Spring naar bijdragen

help bij rct2

Gast tuning_boy

Aanbevolen reactie

Hallo allemaal,

Kan iemand mij met het volgende probleem helpen. Mijn zoon heeft een orginele rct2 en die heb ik gekopierd met clonecd de orginele heb ik geinstaleerd maar wat ik ook pobeer hij werkt niet(als ik de gekopierde cd erin doe) nou heb ik wel gehoord over een nocd crack maar hoe werkt dat en wat te doen help me a.u.b

gr.

Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

je download een crack, deze plaats je in de map waar rct2 is geinstalleerd, volgens mij is dat C:/program files/atari/rct2 ,je krijgt dan een melding dat hij iets wil vervangen, klik vervolgens op vervangen.

cracks kun je downloaden op www.gamecopyworld.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

kheb meestal gewoon 1 .exe bestandje.

maar als je een ingepakt bestandje hebt, eerst even uitpakken en het bestandje dat je dan krijgt in die map plaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...