Spring naar bijdragen

wat doe ik mis?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo ik ben nu 2 weken bezig om aan de hand van alle beschrijvingen dingen zelf uit te zoeken. Ik heb Alt binz geinstaleerd en geconfigureerd zoals hier beschreven, ik zoek iets op wat ik leuk vind en ga dus het NZB openen en het downloaden begint, na een tijdje is de film binnen en ga ik naar de map waar het is opgeslagen en begin ik met een par bestand aan te klikken en deze wordt met Quickpar geopend en het begint te lopen, als de ene PAR klaar is doe ik de volgende enz totdat alles klaar is, dan probeer ik de RAR bestanden. Maar bij elke NZB wat ik nog heb binnen gehaald krijg ik ongeveer deze beelden: zie foto. Er missen heel veel bestanden en ik heb de beschrijving hier gelezen dat het te maken kan hebben met oude bestanden maar zelfs met een NZB van 7 uur oud krijg ik ook dit beeld. Na hier uren aan besteed te hebben, geef ik de moed op en vraag ik aan jullie wat ik mis doe, wil je aub niet te moeilijk terug antwoorden want veel comp taal ken ik niet. Gr Tineke

Post Merge: augustus 12, 2009, 05:01:56 pm

Intussen heb ik newsleecher weer binnen gehaald en het daar mee geprobeerd en dat gaat allemaal goed, alles is nu wel compleet. Het is me een raadsel waarom het niet met alt binz ging en nu wel, maar goed, probleem opgelost. Gr Tineke

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...